Un espai plural per desenvolupar reflexions estratègiques que permetin concretar accions unitàries de cara al futur, sota una perspectiva republicana, sobiranista i de progrés.
La denúncia es fa en el marc de l’Examen Periòdic Universal (EPU), una revisió en matèria de drets humans que Espanya passarà el pròxim mes de gener. Enllaç als informes de totes les ONG que han participat d’aquest procés
La sentència actual, parteix d’un recurs contenciós presentat pels quatre regidors de Ciutadans –de l’anterior mandat- i Societat Civil Catalana el setembre de 2015 després de l’acord de ple que el 13 de juliol d’aquell any va avalar l’entrada de Reus a l’AMI.
La convocatòria serà aquest dijous a les 10h del matí a Plaça Sant Jaume, i es desplaçarà la manifestació per Via Laietana per arribar a la Delegació de Govern espanyol on es lliurarà el manifest aprovat a l’ACEC a la delegada del govern espanyol, Teresa Cunillera.
Mireia Vehí i Albert Botran, han emès vots nuls a través de paperetes on hi figuraven les paraules “amnistia i autodeterminació”
Entrevista a Pedro I. Altamirano, fundador de la Asamblea Nacional Andaluza (ANA)