Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
LLIBERTAT D'EXPRESSIÓ
Pablo Hasél serà el primer raper d'Europa a anar a la presó per les seves cançons

Pablo Hasél anirà a la presó per expressar idees en cançons o xarxes socials acusat de tres delictes: enaltiment de el terrorisme, injúries a la corona i injúries a les institucions de l'Estat.

02/02/2021 Drets i Llibertats
Pablo Hasel Pablo Hasel

D'aquí pocs dies Pablo Hasél serà el primer raper d'Europa a anar a la presó per les seves cançons. El primer havia de ser Josep Miquel Arenas Beltran (més conegut pel seu nom artístic Valtònyc) però es va exiliar a Bèlgica.

El raper Pablo Hasél va ser condemnat a nou mesos i un dia de presó per la Sala d'Apel·lacions de l'Audiència Nacional el setembre de 2018, així com al pagament d'una multa d'aproximadament 30.000 euros per un delicte d'enaltiment de terrorisme, i injúries i calúmnies a la monarquia i a les forces de seguretat de l'Estat, per difondre 'missatges atemptatoris' en xarxes socials. També té pendent una altra condemna de dos anys del 2015.

 

Valora
Per saber-ne més
Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. Quan tot falla, no és casualitat
  3. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  4. Sant Sebastià: Una reflexió pendent
  5. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  6. Comunicat de la CACGi davant de la sanció de 300 euros al seu coordinador per la manifestació de Sant Martí Vell
  7. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  8. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
  9. Cal Bloke esdevé cooperativa d’habitatge i marca un precedent en la lluita pel dret a l’habitatge a Manresa
  10. Els Foguerons de Sa Pobla tornen a omplir la Vila de Gràcia el darrer cap de setmana de gener
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid