Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Solidaritat
Actes a Mallorca d'Hasél en solidaritat amb Valtònyc
14/05/2019 Política

El Grup de Suport Llibertat Valtònyc ha organitzat per als propers dimecres, dijous i divendres una sèrie d’actes amb el raper Pablo Hasél, condemnat a 4 anys de presó, i l’advocat Juan Manuel Olarieta (exadvocat de Valtònyc).

Dimecres 15 de maig: presentació del poemari de Pablo Hasél a la Llibreria Drac Màgic (Palma, Plç Patins) a les 18'30h; 

Dijous 16 de maig: Xerrada amb Pablo Hasél i Juan Manuel Olarieta, recital de poemes per Pablo Hasél i petit concert de Pablo Hasél a l'Ateneu L'Elèctrica (Palma, plç Quadrado) a les 19'30h;

Divendres 17 de maig: Xerrada amb Pablo Hasél i Juan Manuel Olarieta i recital de Poemes per Pablo Hasél a  l'Ateneu Lo Tort (Manacor, Plç d'en Joan March, 6) a les 19'30h.

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  2. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  3. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  4. Xirinacs i la força de plantar-se: 1975 i 2017, la mateixa lliçó
  5. 50è aniversari de la plantada de Xirinacs per l’amnistia
  6. Protestes i crítiques a Girona per l’acte de la Fundació Princesa de Girona amb presència d’Illa
  7. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  8. Una cita per pensar el futur del país sota l’horitzó de la ruptura
  9. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  10. En memòria de Glòria Aguilera, companya i referent
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid