Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
1-O
Nou impuls dels CDR en la seva estratègia

“Els Comitès de Defensa de la República, els CDR, es reinventen amb ganes de generar una nova dinàmica molt allunyada de les estratègies actuals dels partits independentistes”. Així ho apuntava Quico Sallés en un article a ElMón.

16/09/2023 Drets i Llibertats

La mobilització que van fer per l’11 de Setembre va superar amb escreix expectatives. Durant la Diada van difondre una nova campanya, que consideren clau, per a la nova dimensió de la nova estratègia del CDR aprofitant els casos de l’Operació Judes, Adrián Sas i ’Els 11 de la Subdelegació’ el Primer d’Octubre i començarà a la Presó Model de Barcelona, amb un acte unitari juntament amb Desobediència Civil, la Plataforma Antirepressiva de Barcelona i Plataforma Antirepressiva de Ponent així com la sectorial de persones represaliades de l’ANC. El rellançament del CDR arriba després d’un llarg procés de replantejament i d’una mobilització soterrada que ha comportat, per exemple, la difusió el ‘Manual d’Alliberament dels Pobles de John Spencer’.

 En aquest article, els CDR expliquen, que centraran la seva activitat en la lluita antirepressiva i la mobilització “massiva”, i volen estar al marge de la “penosa trencadissa actual” de les formacions independentistes.

Valora
Rànquings
  1. Catalunya Nord commemorarà la Diada el 8 de novembre amb novetats
  2. Recollida de signatures per la retirada d'una denúncia en una protesta antimonàrquica a Montserrat
  3. Publiquen el llibre de Robert Surroca "Tot mirant enrere. Històries de la clandestinitat"
  4. Els docents de Catalunya obren un nou cicle de mobilització i convoquen una manifestació el 15 de novembre
  5. Es confirma la presència de compostos cancerígens al Camp de Tarragona i exigeixen al Govern una regulació immediata
  6. Homenatge a Joan Rocamora i presentació dels llibres "Escrits en llibertat" i "Joan Rocamora, un retrat calidoscòpic"
  7. La pressió veïnal força la suspensió del Ple de Sant Just Desvern per la negativa de l’alcalde a posicionar-se sobre la violència policial
  8. Commemoració de la Diada de Catalunya Nord a Perpinyà
  9. L’ONU avala el pla d’autonomia del Marroc pel Sàhara Occidental i encén la resposta del Front Polisario
  10. 50 anys respirant tòxics i escoltant excuses
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid