Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Per la república
Mobilitzacions i accions dels CDR en contra del discurs de Felip VI del 3-O

Els Comitès de Defensa de la República (CDR) han convocat diverses accions en diversos barris, poblacions i ciutats en protesta del discurs del rei espanyol pel seu discurs del 3-O on va justificar la repressió de l'1-O sota l'eslògan del "A por ellos".

04/10/2020 Política

A diversos barris de Barcelona s'ha passejat amb una guillotina amb un cap de porc i una corona posada i un cartell amb la cara de Felip VI. L’estructura, de color groc, tenia un cartell enganxat amb una corona tatxada on hi havia escrit ’Ni oblit, ni perdó’. Fins i tot, també ho han fet davant davant de la comissaria de la policia nacional espanyola de Via Laietana.

A Girona on fa tres van sortir més de 60.000 persones el 3-1O de 2017, Els CDR han cremat un ninot de Felip VI i una estructura feta de caixes de cartró on hi havia dues banderes espanyoles per criticar el discurs que va pronunciar el rei ara fa tres anys.

A Cassà de la Selva (Gironès) també han protestat contra el rei Felip VI i el discurs d’ara fa tres anys. A la rotonda que hi ha a la C-65, hi han aparegut palets amb una dotzena de caps de porc, d’on en sortien cartells amb paraules com ’Guàrdia Civil’, ’Buch’, ’De los Cobos’, ’Policia nacional’, ’Exèrcit espanyol’, ’Borbons’, ’PP’, ’Vox’ i ’Ciutadans’.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La màfia castellana
  3. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  4. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  5. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  6. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  7. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
  8. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  9. Revolta Pagesa se suma a les mobilitzacions dels docents
  10. La Fiscalia reconeix tortures a Via Laietana però arxiva el cas per falta d’autors
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid