Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Violència espanyolista
Incendien l’Ateneu Popular de Sarrià, que apareix pintat amb símbols feixistes

Segons fonts muncipals, els autors i les motivacions de l'atemptat contra l'immoble, "de moment, es desconeixen." Els reponsables de l'Ateneu creuen que està relacionat amb el focus ultradretà de la plaça Artós i amb els hooligans ultres del RCD Espanyol

29/03/2018 Drets i Llibertats

Un incendi provocat ha destruït l'edifici de l'Ateneu Popular de Sarrià, al carrer de l'Hort de la Vila, a la vila de Sarrià de Barcelona. El foc, detectat a les tres de la matinada, ha fet malbé tot l'Ateneu.

Unes fotografies del perfil de Twitter de l'Ateneu Popular de Sarrià mostraven aquest matí la destrucció provocada per l'incendi i unes pintades feixistes (una creu gamada i una cèltica) a l'interior, obra dels autors de l'incendi.

L'edifici, propietat de l'ajuntament, estava gestionat per diverses entitats socials des feia un any. L'edifici estava buit en el moment de l'incendi i els bombers s'hi han desplaçat cap a les tres de la matinada.

Els responsables de l'Ateneu Popular de Sarrià ha comunicat fa poca estona l'evidència que es tracta d'un atemptat amb motivació política, que vinculen amb els espanyolistes ultres de Sarrià:

"I no pot ser que després de mesos d'atacs, que coneixem perfectament focus feixistes del districte: a Pl. Artòs, a al bar Sotavent, al Víctor, que alguns viuen a Sarrià-Sant Gervasi, atres venen de l'afició de l'espanyol."

"Hi ha pintades "Muerte a los CDR" cap dubte de la intencionalitat política."

 

Valora
Rànquings
  1. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  2. Girona prepara una Diada amb actes al carrer, dinar popular i manifestació
  3. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  4. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  5. La Crida prohibida de l’Onze de Setembre de 1981
  6. La CUP crida a mobilitzar-se l’Onze de Setembre per recuperar la iniciativa independentista
  7. Risc més esforç és igual a riquesa?
  8. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  9. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  10. El Fossar de les Moreres crida a reprendre el camí cap a la independència
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid