Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Espanyolisme
Atac espanyolista contra escultures i arbres del Santuari del Castell de Gallifa

Un grup d'espanyolistes han destrossat l'escultura a la deessa Artemissa, un pi de les Tres branques, l'estelada, i el monument homenatge a Mn. Dalmau

16/01/2017 Drets i Llibertats

Diverses elements de l'espai del Santuari del Castell de Gallifa van ser atacats per un grup de desconeguts durant els dies de Nadal i final d'any. La "bretolada", uns atemptats amb mòbil ideològic espanyolista, ha estat denunciat per Jaume Rodri, del qual adjuntem l'escrit següent:

"Aprofitant les diades de festa de Nadal i Cap d'any, ha estat vandàlicament destrossat l'espai del Santuari del Castell de Gallifa. Les meves escultures han estat particularment danyades. Però a més, s'ha serrat el pi de les tres branques, plaques de ceràmica commemoratives, la deessa Artemissa, l'estelada, i el monument homenatge a Mn. Dalmau que vaig fer amb en Josep Plandiura i que es va estrenar feia ben pocs dies. Més enllà d'una bretolada, aquest atac te "intenció" molt específica: contra la pluralitat religiosa; contra la natura i contra Catalunya en ple cam´çi cap a la seva in dependència. Si ho fas circular entre la teva gent, anirem fent pinya i solidaritat entre nosaltres ara que venen temps de controversia."

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  5. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  6. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  7. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  8. Policies? Parlem-ne
  9. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  10. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid