Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Insubmissió fiscal
L’ANC se suma a la campanya de Catalunya Diu Prou i es farà insubmisa.

Amb el propòsit d’abordar la insubmissió a través de diferents fases.

21/12/2012 Economia
Logo Logo

L’Assemblea Nacional Catalana (ANC) s'ha sumat a la campanya de Catalunya Diu Prou i ha manifestat que es farà insubmisa fiscal, i amb el propòsit d’abordar la insubmissió a través de diferents fases.

Els contactes de Catalunya Diu Prou i l’ANC s’han anat realitzant des de ja fa alguns mesos, i abans de l’estiu membres de Catalunya Diu Prou, a petició de la Comissió de Desobediència Civil de l’ANC, van trobar-se amb el Secretariat Nacional de l’Assemblea per informar de com s’estava portant a terme la insubmissió, i s’ha mantingut el contacte tot aquest temps a través de la citada comissió, fins avui, 20 de desembre, en que l’ANC ha emès un comunicat explicitant que la entitat es farà insubmisa fiscal.

Catalunya Diu Prou recorda que el passat més d’abril un conjunt d’empresaris i autònoms van formalitzar el primer acte d’insubmissió fiscal envers el Regne d’Espanya pagant l’IVA del primer trimestre a l’Agència Tributària de Catalunya.

Des d’aleshores, el nombre d’insubmisos no ha parat de créixer, a la insubmissió a l’IVA s’hi van afegir moltes persones que van fer la insubmissió a la renda, i s’hi han acabat sumant ajuntaments com el de Gallifa, i més empresaris que, a més de l’IVA, també han decidit pagar altres impostos a Catalunya. Des de Catalunya Diu Prou ( la plataforma que acull, promociona i assessora sobre diferents actes de desobediència civil), no s’ha parat de treballar.

Valora
Rànquings
  1. El govern de Sant Just Desvern rebutja personar-se en el cas de la violència policial
  2. El Correllengua Agermanat 2026 passarà per més de 80 municipis dels Països Catalans
  3. Clam acadèmic per salvar el Centre d’Història Contemporània de Catalunya
  4. Nova protesta de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) davant la seu de la Generalitat
  5. La maldat com a bandera
  6. Detingudes dues militants d’Arran Sant Just en una operació policial vinculada a accions de suport a Palestina
  7. IPS–CUP reclama un lideratge compromès amb Salt després de la dimissió de l’alcalde
  8. Independents per Salt–CUP vota en contra dels pressupostos de 2026 per incompliments de govern i manca de projecte
  9. Salvador Vergés i Tejero guanya el 18è Premi Helena Jubany amb el relat Mosca morta
  10. L’ASM, ANC i Decidim-País Valencià denuncien el biaix territorial en les licitacions públiques: 7 de cada 10 s’adjudiquen des de Madrid
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid