Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ANTIMONÀRQUICS
La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona

S'ha desconvocat un acte organitzat de la Fundación Princesa de Girona a la seu de la Generalitat de Girona, amb la participació d’alguns instituts de la demarcació.

29/04/2025 Política

Avui a les 16h  la Fundación Princesa de Girona havia programat un acte a l'auditori Josep Irla de la seu de la Generalitat (plaça Pompeu Fabra) però finalment s'ha desconvocat. És ja el tercer acte de la fundació monàrquica anul·lat gràcies a la pressió de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACG) després dels del Caixa Fòrum i l'Escola Vedruna.

Quin Tell (portaveu de la CACG) ha afirmat que "Un cop més, el rebuig ciutadà a la monarquia i als seus intents de guanyar legitimitat ha estat rotund. Volem deixar clar que l’educació no pot servir per blanquejar institucions imposades i antidemocràtiques."  En referència a la participació d’alguns instituts de la demarcació en l'acte monàrquic que finalment s'ha cancel·lat.

Després de confirmar-se la cancel·lació, una delegació de la Coordinadora s’ha desplaçat fins a una oficina del BBVA —patrocinador principal de la Fundació— per enganxar-hi als vidres el missatge: "Jo faig boicot als patrons de la Fundación Princesa de Girona. I tu?"

Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  4. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La Fundació Randa-Lluís M. Xirinacs ha publicat un nou llibre “Demòtica. Autoorganització del poble”.
  7. Francesc Vilà tindrà una placa dedicada a l’Espluga de Francolí
  8. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  9. La CUP reclama la fi de les activitats il·legals a la Gola del Fluvià i la seva renaturalització
  10. Estrena del primer himne republicà català: "La Campana" de 1838
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid