Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#DiemProu!
Acte per la insubmissió fiscal a Vilassar de Mar

Demà a les 20h., la CUP organitza un acte sobre l'Espoli fiscal a la Sala Galbanya de Vilassar de Mar

15/03/2012 Política
L'acte comptarà amb la participació dels insubmisos del Priorat, l'Andreu i la Maria; l'alcalde d'Arenys Munt, Josep Manel Ximenis i el regidor de la CUP a l'Ajuntament de Manresa, Adam Major.

A l'acte s'explicaran les situacions i repercussions de la insubmissió fiscal, amb l'objectiu d'argumentar la moció sobre la insubmissió fiscal que la CUP presentació al proper plenari municipal de Vilassar de Mar
Valora
Rànquings
  1. Organitzacions de la Esquerra Indpendentista criden a mobilitzar-se aquesta Diada Nacional sota el lema “El combat és sempre ara”
  2. SOM POBLE-St. Martí Vell denuncia opacitat i il·legalitats de l’alcalde Robert Vilà
  3. Girona, pendent del retrat del Rei: mobilització antimonàrquica el 15 de setembre
  4. Marxes de torxes arreu del país en la vigília de la Diada Nacional (veure el llistat)
  5. Poble Lliure i La Forja fan una crida a “fer foc nou” i rellançar l’independentisme d’esquerres arreu dels Països Catalans
  6. Girona penja la foto de Felip VI al ple amb un mosaic de l’1-O i fa diverses accions de protesta a la ciutat
  7. Homenatge a Rosario Palomino, una catalana nascuda al Perú
  8. Catalanofòbia transversal i decolonial
  9. Jaume Martínez Vendrell. Una vida per Catalunya
  10. Terra, Classe, Llengua. Fem foc nou a l’independentisme d’esquerres
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid