Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Juvillà
La CUP-NCG proposa el diputat Carles Riera com a substitut de Pau Juvillà a la Mesa del Parlament

La formació espera que la designació es faci efectiva al proper ple per defensar l’escó de Juvillà

01/02/2022 Política
La CUP-NCG proposarà que el diputat Carles Riera sigui el substitut de Pau Juvillà com a secretari tercer a la Mesa del Parlament. Tal i com va fer públic ahir la formació, el diputat es troba en una situació mèdica complicada que li impediria desenvolupar les seves funcions amb normalitat, malgrat hagi mostrat la seva determinació en la defensa del seu escó. L’objectiu d’aquesta substitució és seguir fent la tasca que feia Juvillà a la Mesa, garantir la majoria independentista i la defensa dels drets dels diputats i la sobirania del Parlament.

“La voluntat de la CUP-NCG és entrar a la Mesa per garantir l’escó del company Pau i seguir defensant els drets de totes les diputades de la cambra i la sobirania del Parlament, tal i com ha fet l’actual secretari tercer. En aquests moments excepcionals, la CUP hi serà i seguirà assumint la seva responsabilitat”, ha assegurat Carles Riera.

Davant d’aquesta situació, la CUP presentarà la reununcia properament i esperen que la designació es faci efectiva durant el proper ple, per fer front a la situació política i repressiva actual.

Valora
Rànquings
  1. Dos anys d’Illa: el fracàs també té còmplices
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. La IV Trobada de Dones dels Països Catalans debatrà a Prada sobre feminisme i construcció nacional
  4. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  5. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  6. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  7. Celebren la renúncia de Marc Puigtió i rebutgen qualsevol pacte amb l’extrema dreta
  8. Una proposta d'alcaldes planteja reforçar les vegueries, eliminar els consells comarcals i reequilibrar el territori
  9. Habitatge o caos
  10. Una biblioteca pública programa un espectacle infantil en castellà en plena Festa Major de Gràcia
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid