Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La CUP visita el poble d’Osor per traslladar el seu suport a la lluita contra la pedrera

La CUP va anar a Osor a visitar la zona on volen fer una pedrera amb la Plataforma No a la Pedrera

30/01/2022 Territori

El diputat, Dani Cornellà, va visitar el municipi d’Osor per traslladar el suport polític del partit a la Plataforma No a la Pedrera. Recentment la Diputació de Girona va aprovar una moció contrària a la ubicació d’aquesta activitat extractivista a la zona perquè no te el suport ni de l’Ajuntament ni de la ciutadania organitzada mitjançant la Plataforma.

La diputada provincial de la CUP, Marta Guillaumes, va presentar una moció perquè la CUP considera que aquesta activitats afecta negativament a l’entorn natural i la biodiversitat de les Guilleries, també afectant a la vida quotidiana de la gent i que posen en risc el desenvolupament local d’Osor. Activitats extractives com la pedrera podeu causar un despoblament del municipi i perjudicar clarament a les poblacions veïnes a causa de l’augment de trànsit de camions i la pèrdua d’atractius.

El diputat de la CUP i president de la Comissió d’Acció (CAC) del Parlament de Catalunya, Dani Cornellà, va traslladar a la Plataforma el seu suport a la lluita contra aquesta activitat que només té com a objectiu destrossar l’entorn natural amb l’extracció de pedra sense comptar amb els i les veïnes del municipi i que l’únic benefici que generaria seria per l’empresa extractivista i els perjudicis tots per la gent que viu i estima el territori. Cal un canvi de model en un moment d’emergència climàtica, on preservar la biodiversitat és prioritari.

Valora
Per saber-ne més
Rànquings
  1. Gràcia Llibertat commemora nou anys de concentracions independentistes amb el record de Pepa Arenós
  2. La vaga general de l'11 de novembre pren força amb una seixantena de comitès actius arreu de Catalunya
  3. Cent concentracions davant de Via Laietana 43 per exigir la fi dels usos policials i recuperar la memòria de la repressió
  4. València tornarà a exigir responsabilitats per la DANA dos anys després de la tragèdia
  5. La Intersindical convoca la vaga general de l'11-N per denunciar l'empobriment de la classe treballadora i reclamar sobirania
  6. L'Institut d'Estudis Catalans acull una jornada sobre les reclusions femenines i les presons de dones
  7. Cinc mesos de vaga indefinida a les biblioteques de Barcelona sense una solució al conflicte laboral
  8. Àlex Romaguera: «La Transició també s'ha legitimat silenciant les víctimes de la repressió de l'estat espanyol»
  9. L'Aplec del Puig reivindica la sobirania del País Valencià per defensar la llengua, la terra i els drets socials
  10. L'Aplec del Puig, una cita històrica que manté viva la lluita pels drets nacionals del País Valencià
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid