Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Dani Cornellà i Anna Alcalà reivindiquen un sistema sanitari 100% públic i la internalització dels serveis públics.

La formació cupaire assegura que ara més que mai, és necessari un replantejament dels serveis públics actuals per tal de fer front a la crisi sanitària actual, però també a la crisi econòmica, social, climàtica i fins i tot política.

02/02/2021 Política

La pandèmia ha fet més evident les enormes desigualtats socials i econòmiques de la nostra població, unes desigualtats que quan es traslladen en el camp de la salut, mostren la seva crueltat en forma de malaltia i mort. La nostra esperança de vida no pot tenir codi postal, volem esborrar tota desigualtat perquè el dret a la vida és igual per tothom i no pot venir condicionat pels desequilibris socioeconòmics actuals.


Dani Cornellà ha assenyalat que: “Cal situar a on toca el paper primordial que hauria de tenir la salut pública a la nostra societat, alhora que proposem mesures per modificar els determinants socioeconòmics de la salut, fent promoció de la salut per tota la població, en especial atenció a aquella més vulnerable.”


La número 6 per Girona i actual auxiliar d’infermeria a l’Hospital Santa Caterina, Anna Alcalà ha posat de manifest: “Hem d’aprofitar el context social actual per a implantar un sistema sanitari públic universal i construir un sistema sanitari 100% públic de titularitat, aprovisionament i gestió, que inclogui tota la xarxa de serveis auxiliars i de centres d’atenció primària, hospitalària, centres de salut mental i sociosanitaris.


La formació ha volgut deixar clar, a la roda de premsa celebrada aquest matí a Palamós, que: “Som aquí per proposar un nou model, que s’oposi a deixar enrere a la gent, un model on tothom hi tingui cabuda.”

Valora
Rànquings
  1. El CAT Tradicionàrius s’omple per commemorar el Dia del Combatent Català
  2. "La repressió no serveix per a tothom. Sempre n'hi ha uns quants que encara ens motiva més. I sort que en tenim, que sigui així."
  3. Prats de Molló i la Presta viurà aquest diumenge les Festes de l´Ós
  4. Protesta contra l’ús de bases militars per a la formació d'Agents Rurals
  5. Paraules per a l’Acte «Més memòria històrica» del 19 de febrer del 2026
  6. Poble Lliure reclama eleccions immediates i acusa Illa d’incapacitat davant la crisi social
  7. L’Assemblea Pagesa de Catalunya es presenta per primera vegada a les eleccions agràries
  8. Alerten que la privatització de CASA47 posa en risc 17.324 famílies que viuen en pisos de la Sareb
  9. Aplec de la Muntanyeta de Sant Antoni de Betxí
  10. "Memòria i compromís: encara hi ha combat" al Centre Artesà Tradicionàrius de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid