Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Referèndum 1-O
La persecució del referèndum per part de policies locals i brigades de neteja arreu del territori

No és casualitat que la persecució de la campanya del referèndum s'ha donat en ciutats en què el PSC-PSOE ha governat durant dècades o encara hi governa

16/09/2017 Política

A diferents ciutats del Principat, diferents policies locals han actuat contra persones que enganxaven cartells, feien actes o paradetes. Des de l'inici de la campanya pel Referèndum sobre la independència a ciutats com Cerdanyola, Sabadell, Vilanova, Barcelona, Sant Cugat, Alcanar, Figueres, Mataró, l'Hospitalet... han pres acta de l'activitat de difusió política (actes, paradetes, enganxades de cartells o penjada de pancartes) o bé han confiscat el material agitatiu (cubells, cartells, escombres).

En alguns casos, com a Barcelona i l'Hospitalet, la Brigada de neteja local s'ha dedicat a arrencar pancartes d'entitats com Òmnium i l'ANC.

A continuació podeu llegir un seguit de piulades de les darreres activitats de persecució del referèndum (i per tant de les idees polítiques) durant les darreres 48 hores.

No és casualitat que es tracta de ciutats en què el PSC-PSOE han governat durant dècades o encara hi governa. Un fet que porta a la conclusió que aquesta policia local està actuant com a vertadera policia política, obeint les consignes del partit governant, o que es tracta d'agents guiats per una filiació política unionista.

 

Valora
Rànquings
  1. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  4. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  5. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  6. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  7. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  8. 13 anys sense en Toni Lecha
  9. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  10. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid