Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
llibertat d'expressió
Sisena nit de protestes contra l'empresonament de Pablo Hasél

La Plataforma de suport a Hasél convoca mobilitzacions tota la setmana. Les manifestacions, que van començar dimarts passat, s’han saldat, fins ara, amb 102 persones detingudes, de les quals de moment només una ha ingressat a la presó.

22/02/2021 Drets i Llibertats

Aquesta nit han hagut manifestacions a Barcelona, Girona i Tortosa en la sisena onada de protestes contra l'empreonament de Pablo Hasél. A Bilbo també hi hagut una mobilització aquest diumenge al migdia que s'ha saldat amb una detenció.

A Barcelona han continuat les protestes contra l'empresonament de Pablo Hasél. Aquesta nit els mossos han detingut 8 persones, cinc per robatoris a una botiga del passeig de Gràcia i tres per desordres públics.

Cap a les 19h, nombroses persones s'han concentrat a l'estació de Sants de Barcelona on s'ha fet una assemblea. Els assistents han puntualitzat que no només es manifesten per la llibertat de Hasél, sinó també per la sanitat pública i el futur dels joves, o contra la llei Mordassa. A continuació s'han dirigit en manifestació cap a la plaça Espanya, la Gran Via fins arribar a la Comissaria de la Policia Nacional espanyola de Via Laietana on s'han generat moment de tensió, ja que estava blindada pels mossos i els manifestants han llançat alguns petards i han arrencat elements del mobiliari urbà.

A Girona, centenars de peraones s'han manifestat sota el lema ‘Escac i mat al règim #llibertatHasel’. La protesta s’ha acabat a la plaça U d’Octubre, el mateix on havia començat, després de recorrer els carrers centrics de la ciutat.

A Tortosa un centenar de persones han protestat davant la comissaria dels Mossos contra les últimes actuacions del cos en les manifestacions d'aquesta setmana.

Valora
Rànquings
  1. El SEPC convoca una vaga estudiantil el 26 de maig en defensa de l’educació pública
  2. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  3. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  4. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  5. Convocada la 94a concentració per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria antirepressiva
  6. Illa assetja Bad Bunny a la Sagrada Família
  7. Denuncien l’amenaça de desnonament de deu famílies vulnerables al barri de Navas de Barcelona
  8. La fundació Reeixida, denuncia censura en un homenatge als germans Badia celebrat en un edifici de la Generalitat a Girona aquest divendres
  9. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  10. La Plataforma 0-3 Catalunya convoca una nova vaga el 20 de maig per denunciar l’abandonament de les escoles bressol
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid