Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
llibertat d'Expressió
Tercera nit de manifestacions per la llibertat d'Hasél

Amb aquestes mobilitzacions que s'esta duent a terme aquests dies a Catalunya, les organitzacions independentistes estan alçant la veu per qüestionar el model de policial. També a València, l'actuació de la policia Nacional española d'aquesta nit ha estat denunciada.

 

19/02/2021 Drets i Llibertats

Al Principat hi han hagut protestes a Barcelona, Balaguer, Igualada, Sabadell, Tarragona i Valls. També a la ciutat de València i Barakaldo al País Basc.

A Barcelona, la mobilització s'ha concentrat a la plaça de Tetuan, posteriorment a la seu del Departament d'Interior i cap al centre de la ciutat. Vuiy persones han estat detingudes pels Mossos. Per la sevabda, wl Sistema d'Emergències Mèdiques ha informat de dues assitències a dos ferits, un lleu i un menys greu.

A Tarragona, s'ha tornat a tallar l'AP-7 i al centre la ciutat, un cotxe policial ha atropellat un manifestant, però sembla ser que ha estat ferit. 

A la ciutat de Valencia, tot just ha començat la manifestació, la policia nacional espanyola ha carregat per dispersar-loa i evitat que arribes a la plaça de l'Ajuntament. A Barakaldo al País Basc, la manifestació s'ha desenvolupat sense cap incident.

 

 

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  7. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  8. El professorat rebutja massivament l’acord educatiu i reforça les vagues del 16 al 20 de març
  9. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
  10. Mallorca cantarà La Balanguera de manera simultània el 29 de maig en una gran convocatòria popular
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid