Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
REPRESSIÓ
Els Mossos d'Esquadra detenen el raper Pablo Hasel

Hasel es va tancar ahir a l'edifici del rectorat de la Universitat de Lleida davant la seva imminent detenció.

16/02/2021 Drets i Llibertats
Pablo Hasel Pablo Hasel
Desenes d'agents dels Mossos d'Esquadra han entrat aquest matí  al rectorat de la Universitat de Lleida per detenir el raper Pablo Hasel, condemnat a 9 mesos de presó per delictes d'enaltiment de el terrorisme i injúries a la corona. L'accés a l'edifici i l'arrest del cantant s'ha produït a dos quarts de nou del matí.

Hasel es va tancar ahir a l'edifici del rectorat de la Universitat de Lleida davant la seva imminent detenció.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La paraula que va trencar el silenci
  3. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  4. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  5. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  6. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  7. La vaga docent arrenca amb talls viaris, mobilitzacions a Barcelona i una setmana de protestes fins divendres
  8. Acte a l'Ateneu Barcelonès sobre la persecució judicial de l'independentisme
  9. L'extrema dreta manté Perpinyà, però el mapa municipal de la Catalunya Nord queda fragmentat
  10. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid