Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
llibertat d'expressió
Segona nit de mobilitzacions per exigir la llibertat de Pablo Hasél

A Barcelona, Lleida, Girona i Madrid, les marxes han finalitzat amb aldarulls com la nit passada. A causa d'això, els mosso d'esquadra ha practicat una trentena de detencions.

18/02/2021 Drets i Llibertats

Milers de persones s'han tornat a mobilitzar principalment pels carrers de Barcelona, Girona, Tarragona, Vic, Alacant, Lleida, Alcoi, Pego i també a la Puerta de Sol de Madrid. A Barcelona, les persones han anat cap a la plaça Urquinaona, símbol de les protestes contra la sentència de l'1-O. A Lleida, els manifestants ho han fet cap la presó de Ponent on es troba el raper empresonat.

A Girona també ha hagut aldarulls dom la nit passada. A Tarragona s'ha tallat l'AP-7 e direcció a València al tercer intent, després de no fer-ho en dues primeres ocasions per la nombrosa presència policial. A Vic, ha minvat considerablement els manifestants. On també han hagut carregues policials ha estat a la Puerta del Sol de Madrid. 

Els mossos ha practicat una tretena de detencions, 12 a LLeida, 10 a Barcelona, 5 Girona i 2 a Tarragona.

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  4. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  5. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  6. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  7. 13 anys sense en Toni Lecha
  8. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  9. L'aplec del Canigó, la primera cita per a la regeneració de la Flama
  10. Commemoració del 60è aniversari del segrest de la Mare de Déu de Núria
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid