Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
llibertat d'expressió
Cinquena nit de manifestaciones arreu de Catalunya per la llibertat de Pablo Hasél

Barcelona, Lleida i Tarragona han viscut una nova nit d'aldarulls. Principalment a Barcelona, A la capital del Segrià, els mossos d'esquadra han tingut l'ajuda de la policia nacional espanyola, que ha tornat a disparar bales de goma a Catalunya, tal com va fer l’octubre del 2019 durant les protestes contra la sentència del procés. A  Cubelles un vehicle ha atropellat un participant de la protesta. A Barcelona, ha hagut 8 detencions, a Lleida 2 i a Tarragona 1. Per la seva banda, el SEM ha hagut d'atendre 9 ferits.

21/02/2021 Drets i Llibertats

La cinquena onada de protestes s'han centrat principalment a Barcelona, Lleida, Tarragona, Girona, Reus, Sabadell, Cubelles i Palma. També hi han hagut concentracions i manifestacions a Madrid i Pamplona.

A Barcelona, la manifestació ha començat a les 19 hores a la plaça Universitat, on s’han començat a sumar diferents columnes provinents d’altres barris de la ciutat i de localitats com Esplugues, Santa Coloma de Gramenet o Badalona. Unes sis mil persones segonsla guàrdia urbana.

A Tarragona la manifestació ha començat a les sis de la tarda a la plaça de la Font, i ha reunit unes cent persones en un ambient reivindicatiu i festiu, convocades per l’esquerra independentista sota el lema “La solidaritat, la nostra millor arma”, en un acte que ha comptat amb les actuacions dels grups Akila i Fetitxe 13.

A Reus, la plaça del Mercadal ha aplegat la concentració i a Lleida, la gent s'ha concentrat a la plaça Ricard Vinyes. A Cubelles, un vehicle ha atropellat un participant de la manifestació que es realitzava paral·lelament per la C-31. A Girona, la mobilització s'ha iniciat a la plaça U d'Octubre.

A Palma, malgrat la prohibició de la delegació del govern espanyol a les Illes, centenars de persones han protestat per l'empresonament de Pablo Hasél.

Valora
Rànquings
  1. Accions de protesta contra CaixaBank (patrons de la Fundación Princesa de Girona) i la mateixa seu de la FPdGi una setmana abans dels actes Borbònics a Catalunya
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines convoca una doble mobilització contra la visita reial a Sant Martí d’Empúries
  3. La Marxa de la Llibertat: "Cinquanta anys del primer gran acte de desobediència civil dels Països Catalans"
  4. Fa 8 anys de la mort d'Eva Serra i Puig, lluitadora independentista i historiadora
  5. La Fundació Reeixida reivindica els 43 independentistes morts i ferits durant la resistència al cop d'estat del 18 de juliol de 1936
  6. "Canigó" va publicar fa cinquanta anys el primer gran relat de Carles Garcia Solé sobre la fugida de Segòvia
  7. Incendis: quaranta anys repetint el mateix diagnòstic
  8. La CUP denuncia un possible apartament turístic irregular vinculat a l'alcaldessa de Cadaqués
  9. Convocada una Assemblea Popular Municipalista per debatre el futur de Barcelona
  10. Xavier Barberà: «Els independentistes també lluitem pel nostre alliberament de classe»
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid