Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Ni presos ni exili
Centenars de persones rebutgen a Palma la presència del rei d'Espanya

L'ASM senyala al cap d'Estat com a "màxim responsable de la pèrdua de llibertats als Països Catalans" i exigeix la llibertat dels presos polítics, el lliure retorn dels exiliats. També clama per la llibertat d'expressió i reivindica  "Marivent per al museu Saridakis"

03/08/2018 Drets i Llibertats

Els crits de "Llibertat presos polítics" han ressonat més fort que mai a l'arribada del monarca espanyol al palau de l'Almudaina de Palma, abans l'Assemblea Sobiranista de Mallorca (ASM) havia desplegat dues pancartes amb els lemes 'llibertat ostatges polítics' i 'Marivent per al museu Saridakis'. L'ASM havia convocat feia dies la concentració prop del palau per protestar coincidint amb la tradicional recepció dels reis a una representació de la societat balear. Una societat on gran part de les entitats han plantat al reix espanyol. La primera en fer-ho va ser l'Obra Cultural Balear (OCB).

Tot i així, l'ANC s'ha trobat  a pocs metres amb una contra manifestació que havia estat convocada a darreta hora per la Societat Civil Balear que ha aplegat a desenes de feixistes i nostàlgics del franquisme.

Valora
Rànquings
  1. «La revancha», l’article censurat de López Burniol que recorda les prediccions d’Alexandre Deulofeu
  2. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  3. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  4. Els "Ponts per la Independència" tornen a desplegar-se a les comarques gironines en plena operació retorn
  5. Pep Musté i Teresa Putellas, homenatjats a la 24a Marxa dels Vigatans
  6. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  7. Tornen a destrossar el monument a la Sardana de Montjuïc, un símbol de la cultura catalana
  8. El Camp Nou s’omple d’estelades en resposta a l’agressió policial d’Elx
  9. Madò Farta convoca una cadena «a la fresca» contra la turistificació a Palma
  10. Cent vint-i-cinc anys del primer Onze de setembre combatiu
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid