Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
GIRONA
La CUP Girona inicia una campanya per denunciar les retallades al pressupost municipal

La CUP inicia la campanya ‘Girona, temps de rebaixes’, per denunciar les retallades al pressupost des de l’arribada de CiU al govern de la ciutat. La formació vol difondre les xifres entre la ciutadania, i denuncia que les retallades aplicades el 2011 s’hagin mantingut tot i l’augment d’ingressos dels dos darrers exercicis.

08/01/2014 Política
La CUP de Girona ha iniciat una campanya pública per tal de denunciar la política econòmica del govern de Carles Puigdemont a la ciutat, en aspectes com les retallades que han patit determinades partides des del 2011, l’existència de despeses supèrflues als comptes municipals o la quantitat que cada any es destina al pagament d’interessos bancaris. La campanya, que porta per títol ‘Girona, temps de rebaixes’, s’ha fet coincidir expressament amb la campanya de rebaixes als comerços gironins, i consisteix en presentar les xifres (retallades, sous excessius, interessos, etc.) com si es tractés de rebaixes comercials, per tal de difondre-les de forma més amena entre la ciutadania.

Així, durant les properes setmanes cada dia es farà públic un nou cartell temàtic de la campanya, que servirà per denunciar aspectes com les retallades en política lingüística, joventut, gestió d’espais naturals; així com despeses supèrflues com ara el sou del gerent i altres càrrecs de confiança o els convenis de promoció turística, entre d’altres. La CUP també ha anunciat que utilitzarà l’etiqueta #RebaixesGirona per tal que es pugui participar i fer el seguiment de la campanya a les xarxes socials.

La formació critica que s’hagi apostat per aplicar i mantenir retallades en partides estratègiques tot i l’augment d’un 5,14% del pressupost municipal des del 2011, en benefici d’altres àmbits d’acció menys rellevants o que, segons la CUP, no requereixen tants recursos. El portaveu de l’organització, Jordi Navarro, ha denunciat que “les retallades del pressupost 2012 s’haurien pogut corregir el 2013 i el 2014 perquè els ingressos han augmentat els dos darrers exercicis”, i ha declarat que “cal que les gironines i els gironins coneguin la realitat, i sàpiguen que si les retallades no s’han revertit és per qüestions polítiques i ideològiques, i no pas perquè hi hagi menys recursos”.

Valora
Per saber-ne més
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La màfia castellana
  3. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  4. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  5. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  6. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  7. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  8. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
  9. Revolta Pagesa se suma a les mobilitzacions dels docents
  10. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid