Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
HABITATGE
La CUP Girona s'oposa al desallotjament del bloc de la PAH a Salt

La nova data per al desallotjament és el proper dimecres 27 de novembre. La PAH ha convocat tothom dimarts 26 al vespre al mateix bloc

23/11/2013 Drets i Llibertats

La CUP de Girona ha mostrat el seu rebuig a la decisió de fixar una nova data per desallotjament del bloc de l'Obra Social de la PAH a Salt, que està previst pel proper dimecres 27 de novembre. La formació ha criticat que s'hagi reprès l'ordre de desallotjament sense que abans s'hagi arribat a un acord entre la PAH, la SAREB i les diferents administracions, i ha reclamat que, com a mínim, s'ajorni l'ordre de desallotjament mentre no s'hagi assolit una entesa.

Així, la CUP ha tornat a mostrar el seu suport a les famílies del bloc i la mateixa PAH, i ha carregat contra els ajuntaments de Girona i Salt i la Generalitat per la poca iniciativa que han mostrat a l'hora de pressionar la SAREB i emprendre accions polítiques per solucionar la situació. Finalment, La CUP ha fet una crida a la mobilització ciutadana en suport a les famílies del bloc, i ha anunciat que participarà en la convocatòria anunciada aquest matí per la PAH de cares al dimarts 26 a la nit al mateix bloc.

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Hi som. Pengem l’estelada al balcó!
  4. Risc més esforç és igual a riquesa?
  5. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  6. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  7. Es reprenen les concentracions davant de la comissaria de Via Laietana 43
  8. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  9. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  10. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid