Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
HABITATGE
La CUP Girona s'oposa al desallotjament del bloc de la PAH a Salt

La nova data per al desallotjament és el proper dimecres 27 de novembre. La PAH ha convocat tothom dimarts 26 al vespre al mateix bloc

23/11/2013 Drets i Llibertats

La CUP de Girona ha mostrat el seu rebuig a la decisió de fixar una nova data per desallotjament del bloc de l'Obra Social de la PAH a Salt, que està previst pel proper dimecres 27 de novembre. La formació ha criticat que s'hagi reprès l'ordre de desallotjament sense que abans s'hagi arribat a un acord entre la PAH, la SAREB i les diferents administracions, i ha reclamat que, com a mínim, s'ajorni l'ordre de desallotjament mentre no s'hagi assolit una entesa.

Així, la CUP ha tornat a mostrar el seu suport a les famílies del bloc i la mateixa PAH, i ha carregat contra els ajuntaments de Girona i Salt i la Generalitat per la poca iniciativa que han mostrat a l'hora de pressionar la SAREB i emprendre accions polítiques per solucionar la situació. Finalment, La CUP ha fet una crida a la mobilització ciutadana en suport a les famílies del bloc, i ha anunciat que participarà en la convocatòria anunciada aquest matí per la PAH de cares al dimarts 26 a la nit al mateix bloc.

Valora
Rànquings
  1. Convocada una manifestació a Sabadell per defensar el riu Ripoll de l'especulació urbanística
  2. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  3. "La Flama" dedica la seva biblioteca a Joan Rocamora, referent de compromís, cultura i llibertat
  4. Mor en combat un dirigent històric del Front Polisario enmig d'un conflicte cada cop més invisible
  5. Quan la política deixa de pensar el país
  6. L'Hospitalet rememora el segrest de la Mare de Déu de Núria, una acció de resistència contra el franquisme
  7. La vaga indefinida de Biblioteques suma suports sindicals i socials
  8. La família de Blanca Serra manté la batalla judicial per identificar els responsables de les tortures a Via Laietana
  9. Quan la pluja no pot apagar el foc
  10. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid