Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
HABITATGE
La CUP Girona s'oposa al desallotjament del bloc de la PAH a Salt

La nova data per al desallotjament és el proper dimecres 27 de novembre. La PAH ha convocat tothom dimarts 26 al vespre al mateix bloc

23/11/2013 Drets i Llibertats

La CUP de Girona ha mostrat el seu rebuig a la decisió de fixar una nova data per desallotjament del bloc de l'Obra Social de la PAH a Salt, que està previst pel proper dimecres 27 de novembre. La formació ha criticat que s'hagi reprès l'ordre de desallotjament sense que abans s'hagi arribat a un acord entre la PAH, la SAREB i les diferents administracions, i ha reclamat que, com a mínim, s'ajorni l'ordre de desallotjament mentre no s'hagi assolit una entesa.

Així, la CUP ha tornat a mostrar el seu suport a les famílies del bloc i la mateixa PAH, i ha carregat contra els ajuntaments de Girona i Salt i la Generalitat per la poca iniciativa que han mostrat a l'hora de pressionar la SAREB i emprendre accions polítiques per solucionar la situació. Finalment, La CUP ha fet una crida a la mobilització ciutadana en suport a les famílies del bloc, i ha anunciat que participarà en la convocatòria anunciada aquest matí per la PAH de cares al dimarts 26 a la nit al mateix bloc.

Valora
Rànquings
  1. 40è Aniversari de la mort de l'independentista i comunista Quim Sànchez
  2. Poble Lliure llança la proposta d’aplegar les forces de l’independentisme d’esquerres
  3. La llengua com a motiu de sanció: Josep Costa denuncia una actuació abusiva de la Guàrdia Civil
  4. Dues mobilitzacions a l’Hospitalet contra la visita de Felipe VI en ple centenari imposat pel PSC-PSOE
  5. 14 anys que ens va deixar Josep de Calassanç Serra "Cala"
  6. L’estat espanyol reconeix Txiki i Otaegi com a víctimes i anul·la el seu Consell de Guerra
  7. L’Ajuntament de Sabadell ignora més de 300 denúncies presentades contra establiments comercials
  8. La dignitat no entén de competències
  9. Les Marxes de Torxes reclamen l’amnistia per a Dolores López Resina, Pablo Hasel i la resta de represaliats polítics
  10. Manifestació multitudinària a València "Pel dret a l’habitatge, ara!"
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid