Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Gota Freda
La setena manifestació a València al crit de "Mazón dimissió"

Avui a les 18:00 hores, la manifestació eixirà de la plaça de l’Ajuntament de València per reclamar la dimissió del president de la Generalitat, Carlos Mazón. Convoquen les entitats cíviques, socials i sindicals, les associacions de víctimes i els comités de reconstrucció per exigir responsabilitats i justícia

28/04/2025 Drets i Llibertats

Sota el lema «Mazón, dimissió» es tornarà a eixir als carrers del cap i casal per exigir justícia, reparació i dignitat. La convocatòria respon a les mentides, la manca de responsabilitat i la gestió nefasta del Consell davant la catàstrofe del passat 29 d’octubre, que va deixar 229 víctimes mortals i desenes de milers de persones afectades. Sis mesos després, el marc institucional encara és desolador: contractes de reconstrucció assignats a dit a empreses tacades per la corrupció, reducció de serveis essencials, unes ajudes que són insuficients o que no arriben…

La manifestació comença a la plaça de l’Ajuntament a les 18:00 h i recorre el carrer Marqués de Sotelo, carrer Xàtiva, carrer Colom, plaça de la Porta del Mar i carrer Navarro Reverter, per acabar a la plaça Amèrica.

En aquesta ocasió, les entitats convocants valoren especialment el paper dels mitjans de comunicació i els serveis de meteorologia, que van avisar i informar sobre la dana i van rebre amenaces per fer-ho. Es demana suport digne a les persones professionals d’aquests àmbits que van fer el seu treball malgrat els impediments i les coaccions.

A més a més, a sis mesos de la dana, el PP organitza el congrés europeu a València, en un intent de blanquejar la imatge d’incompetència del Consell valencià, encapçalat per Carlos Mazón; aparentar una normalitat política que no existeix i escenificar el suport del partit a una figura política morta.

Es fa una crida a la manifestació per reclamar un tracte digne als professionals de la informació i reparació, veritat i justícia per a les persones afectades. Exigim comissions d’investigació amb la participació directa i real de la ciutadania, tant en el parlament de l’estat espanyol com en les Corts valencianes, per saber tota la veritat. Les persones afectades han esperat durant sis mesos i no ho poden fer més. El poble valencià, tampoc. “Mazón dimissió”.

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  5. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  6. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  7. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  8. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  9. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
  10. El «Cant dels ocells per la llibertat» arriba a les 450 concentracions a Palma
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid