Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
ANTIMONÀRQUICS
Comunicat de la CACG en relació a la manifestació d'ahir a Lloret de Mar

La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACG) afirma que es mobilitzarà els cops que faci falta contra l'entrega dels premis de la Fundación Princesa de Girona tal com va fer ahir a Lloret de Mar

11/07/2024 Drets i Llibertats

Després de la manifestació d'ahir la CACG ha emès un comunicat que tot seguit reproduïm:

COMUNICAT DE LA COORDINADORA ANTIMONÀRQUICA DE LES COMARQUES GIRONINES (CACG) EN RELACIÓ A LA JORNADA D’AHIR A LLORET DE MAR I A LES PROPERES MOBILITZACIONS


Des de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ( CACG ) volem recordar que tot i els impediments de la policia local i els mossos d’esquadra la protesta antimonàrquica d’ahir va reunir unes 300 persones que es van manifestar des de l'estació d'autobusos de Lloret de Mar fins a uns 200 metres del Palau de Congressos on es feia la cerimònia d’entrega dels premis Princesa de Girona.


En la citada cerimònia Felip VI va fer un “exercici de memòria” dels 15 anys de la creació de la Fundación Princesa de Girona i va recordar que tot va començar “amb quatre empreses i entitats de Girona: la Fundació la Caixa, Caixa de Girona, Fundació Gala-Dalí i la Cambra de Comerç”. El que no va voler recordar ahir Felip VI és que al 2017 la Cambra de Comerç va abandonar la Fundación Princesa de Girona “per dignitat” (una decisió avalada pel president de la Cambra de Comerç, Domènec Espadalé i presa per unanimitat en un ple ordinari).


En aquest sentit, volem informar a la Fundación Princesa de Girona que la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines ( CACG ) intentarà que més “patrons” abandonin la FPdGi i en breu iniciarà una campanya per informar als ciutadans catalans de quines empreses i entitats col·laboren amb la monarquia.


És possible que els premis de la Fundación Princesa de Girona tinguin la intenció de quedar-se a les comarques gironines però el que és segur és que la coordinadora antimonàrquica es mobilitzarà per evitar-ho tal com va fer ahir.


Visca la Terra !
Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines.

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  5. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  6. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  7. 13 anys sense en Toni Lecha
  8. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  9. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  10. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid