Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Simbolisme feixista
El Consell de Mallorca aposta per la protecció de la Feixina sense esperar la decisió del Constitucional
26/09/2023 Drets i Llibertats

La Comissió de Patrimoni del Consell de Mallorca ha proposat aquest dimarts executar la sentència judicial que protegeix el monòlit de la Feixina i incloure el monument feixista al llistat de Béns Catalogats, segons informa dBalears. La proposta ha estat aprovada amb set vots a favor i quatre en contra, de MÉS per Mallorca i PSIB, que havien demanat retirar aquest punt de l'ordre del dia.

La protecció del monòlit de la Feixina de Palma la va decidir, en primera instància, el Jutjat Contenciós Administratiu número tres de Palma mitjançant la sentència 94/2020, del 27 de febrer, i també ho va establir el Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears mitjançant la sentència núm. 312/2021, de 26 de juny de 2021. D'aquesta manera, la Comissió Insular de Patrimoni considera que s’ha d’executar la sentència al pròxim ple del Consell de Mallorca.

Valora
Rànquings
  1. "Temps de mobilització"
  2. GETE-Ecologistes en Acció amb el del veïnat afectat per l’activitat de l’empresa KRONOSPAN TORTOSA
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  4. Treballadors per la Independència de l'ANC s'han concentrat davant del Foment del Treball
  5. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
  6. La plataforma SOS Baix proposa que el Parlament aprovi una llei per preservar el delta del Llobregat
  7. Commemoració del centenari del Complot de Garraf i la figura de Jaume Compte a Castelló d'Empúries
  8. Ai, Castella castellana, no t’hagués conegut mai!
  9. Cal repensar el model sindical
  10. La manifestació de la Intersindical a Barcelons aplega centenars de persones
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid