Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
Edgar Fernández citat de nou a declarar als jutjats de Reus

 Com a resposta, ‘La Solidaritat No És Delicte’ ha convocat una concentració de suport dijous a les 12h a les portes dels Jutjats de Reus.

08/09/2021 Drets i Llibertats
Edgar Fernàndez, el passat mes de juny davant del Jutjat de Reus Edgar Fernàndez, el passat mes de juny davant del Jutjat de Reus

Aquest dijous, el regidor de Reus i portaveu del Secretariat Nacional de la CUP, Edgar Fernàndez, torna a estar citat arran les manifestacions postsentència d’octubre de 2019.

El passat mes de maig, Fernàndez es va negar a declarar davant el jutge com encausat arran les protestes del 16 d’octubre de 2019 en contra de la sentència als presos polítics. Aquesta és la cinquena de les causes repressives a Reus, corresponent a la manifestació del 16 d’octubre que va acabar davant de la Comissaria de la Policia Nacional. Aquesta causa aplega més de 20 persones amb acusació particular de la Generalitat i l’única amb quatre detencions. Fernàndez destaca que “no coneixem les quatre persones detingudes, ha estat impossible posar-se en contacte amb elles per saber qui són o, fins i tot, oferir-los suport jurídic”.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. La màfia castellana
  3. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
  4. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  5. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  6. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  7. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
  8. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  9. Revolta Pagesa se suma a les mobilitzacions dels docents
  10. La Fiscalia reconeix tortures a Via Laietana però arxiva el cas per falta d’autors
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid