Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Drets i llibertats
Convocada una nova prostesta davant la Via Laietana per denunciar la repressió i la tortura
20/09/2021 Drets i Llibertats
La Comissió per la Dignitat i la sectorial de Persones Represaliades de l'Assemblea han convocat la quarta concentració de protesta davant la comissaria de la Via Laietana. El passat juny i juliol s'hi van realitzar concentracions davant la comissaria de la policia espanyola coneguda històricament com un indret on es torturava els detinguts.

Amb el lema "Via Laietana: Repressió i tortura", les dues entitats ha mostrat de nou el rebuig a la previvència d'aquesta comissaria de la policia espanyola, centre de tortura i de repressió durant moltes dècades. La concentració està convocada per a dimarts 21 de setembre.

El cartell convocant reclama que la comissaria desaparegui i esdevingui un centre d'interpretació per a la memòria de la repressió i que no no s'oblidin les víctimes de la tortura i de la repressió.

A la concentració intervindrà Carles Garcia Solé, represaliat, torturat, condemnat a 20 anys de presó per la seva militància al FAC durant el franquisme i fugat de la presó de Segòvia.

Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  5. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  6. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  7. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  8. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  9. Carrers plens i creix la crítica als sindicats majoritaris
  10. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid