Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
La Plataforma per la Continuïtat de Ràdio Televisió de Mallorca s'oposa a l’ERO

Dimecres passat,  una cinquantena de persones, entre treballadors i membres de la Plataforma per la Continuïtat de Ràdio Televisió de Mallorca es van concentrar davant la seu del Consell de Mallorca per dir no al tancament de l’ens públic.
 
La Plataforma per la Continuïtat de Ràdio Televisió de Mallorca ha manifestat la seva oposició a l’ERO  i ha anuncia que continuarà les seves mobilitzacions contra el tancament. L’entitat també expressa el seu suport als treballadors de l’ens públic i afirma que continuarà fent costat a totes les seves reivindicacions per mantenir un mitjà de comunicació de qualitat, objectiu, cultural i en la nostra llengua. 
 

30/09/2011 10:48 Drets i Llibertats

Durant el ple especial del Consell de dimecres,  a petició de l’oposició, per tractar, entre altres qüestions, sobre la continuïtat de Ràdio Televisió de Mallorca, al qual han assistit igualment representants de la Plataforma, van intervenir un representant de l’Associació de Productores i un de la Unió d’Associacions de Mallorca, tots dos en contra del tancament. També es van manifestar en contra els grups de l’oposició, que van apel·lar a diferents arguments per mantenir Televisió de Mallorca (defensa dels llocs de feina, funció social, paper dinamitzador de l’economia, pluralitat informativa, promoció de la llengua i la cultura pròpia). El PP, però, va fer cas omís i continuarà el procés de tancament.

Per saber-ne més:

Concentració a favor de la continuïtat de Ràdio Televisió de Mallorca

El PP clausura la primera emissora pública de l'Estat, a Mallorca i en català 

El tancament de Ràdio TV de Mallorca, un atac a pluralitat i a la llibertat d'expressió

El Grup Barnils es presenta a Mallorca en el marc de l'amenaça de tancament de RTVM 

Entitats mallorquines rebutgen el possible tancament de Ràdio Televisió de Mallorca 

 

 

Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  3. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  4. La paraula que va trencar el silenci
  5. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  6. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  7. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. USTEC·STEs - (IAC) obre una consulta al professorat i crida a mantenir les vagues del 16 al 20 de març
  10. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid