Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
Citen a declarar la mare d'Hasel acusada d'organitzar la manifestació per l'empresonament del seu fill

Així com també a una altra persona de la Plataforma Llibertat Pablo Hasel 

31/01/2022 Drets i Llibertats

El proper 7 de febrer han estat citats a declarar als Jutjat de Lleida la mare de Pablo Hasel i un membre de la Plataforma Llibertat Hasel. Se'ls acusa d'organitzar la manifestació per l'empresonament cantant. Ho ha anunciat la Plataforma que ja ha convocat una concentració el mateix dia 7, a dos quarts d'una del migdia a la plaça Sant Joan. Per la seva banda el militant de la plataforma solidària citat ha manifestat que no es presentarà voluntariàment al Jutjats.

Hasel va ser detingut pels Mossos d'Esquadra el 16 de febrer de 2021 al Rectorat de la UdL, on s'havia tancat amb altres persones.La detenció es va dur a terme per donar compliment a la sentència de l'Audiència Nacional que condemnava el raper a 2 anys i 9 mesos de presó per enaltiment del terrorisme per les lletres de les seves cançons. Des de la seva detenció, Hasel es troba intern al Centre Penitenciari de Ponent.

Valora
Rànquings
  1. Les biblioteques de Barcelona convoquen vaga indefinida per denunciar precarietat i manca de reconeixement
  2. València omple els carrers pel 25 d’Abril contra les agressions a la llengua i al país
  3. Commemoracions de l'assassinat dels germans Badia
  4. Tortosa acull el 23 d’abril una mobilització conjunta per la llengua amb el Correllengua Agermanat i Sant Jordi
  5. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  6. La tercera jornada del Correllengua Agermanat culmina a Lleida i Barcelona en un doble clam per la llengua
  7. 25 d'abril de 1707: 319 anys de resistència
  8. "El català no és una opció, és la nostra manera de ser al món"
  9. Un llampegueig de la història de les germanes Serra
  10. La Franja de Ponent s’incorpora al Correllengua Agermanat en defensa d’una llengua “en emergència extrema”
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid