Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Repressió
La Intersindical denuncia l'obertura d'un expedient sancionador a un bomber per una protesta en contra de l’empresonament del raper Pablo Hasel

El sindicat de classe i independentista vol mostrar la seva total solidaritat i ple suport al company afiliat, a la vegada que denuncia l’actitud inquisitorial de l’administració autonòmica.

La Intersindical se solidaritatza al company afiliat

30/08/2021 Drets i Llibertats
La Intersindical ha denuncia que la Generalitat està perseguint un treballador públic per solidaritzar-se amb un artista represaliat per fer una cançó sobre la monarquia espanyola. El sindicat de classe i independentista vol mostrar la seva total solidaritat i ple suport al company afiliat, a la vegada que denuncia l’actitud inquisitorial de l’administració autonòmica.

Al bomber, adscrit en el moment de la protesta al parc de Lleida, se l’acusa d’haver vulnerat el règim disciplinari dels treballadors públics amb una falta greu (DECRET 243/1995). Des de la Intersindical defensem el treballador i afiliat i deixem clar que en cap cas no ha posat en risc ni la reputació de l’Administració ni cap persona.

A les darreres eleccions sindicals de la Generalitat, celebrades el març de 2019 , la Intersindical va esdevenir la força amb més representació entre els treballadors dels Serveis Centrals i Territorials de l’administració, passant de 4 representants a 36 d’un total de 155. Així mateix, va ser la força més votada entre els treballadors del Cos de Bombers de la Generalitat.

Valora
Rànquings
  1. Resistència al Pla de Balasc contra l’especulació urbanística i la destrucció intencionadade l’espai
  2. La pressió veïnal força l’aturada de les obres de l’Agroparc de Gelida malgrat la desobediència d’Ametller Origen i l’Ajuntament
  3. Mataró: exigeixen la dimissió de la regidora de Cultura
  4. Denuncien l'atac contra el centre de menors de Vallirana
  5. Som Poble-CUP demana la dimissió de l’alcalde de Sant Martí Vell per la seva col·laboració amb la Fundació Princesa de Girona
  6. La CUP, en contra “del bizum de 6 milions dels gironins a la Ryder Cup”
  7. Quan dir “no” és l’únic que queda, de Bartleby a Pedrolo
  8. Per molts anys Pablo Hasél!, la repressió no podrà silenciar-nos
  9. Ressò mediàtic i social de la condemna a un ultra per una agressió ideològica a Sant Just Desvern
  10. Una concentració contra l’ampliació de l’aeroport del Prat tanca l’Ecomarxa
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid