Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Guanyem Girona critica que els empresaris de l’oci nocturn plantegin unes barraques de pagament

· Fecasarm proposa que l’any vinent les festes es facin en un recinte tancat, siguin de pagament i s’acabin a la una de la matinada
· Xevi Montoya: “Les fires són unes festes populars on tothom hi ha de tenir cabuda i aquest format és contrari a aquesta idea”

09/02/2020 Política

Guanyem Girona ha sortit al pas davant la notícia que l’associació d’empresaris d’oci nocturn de Girona, Fecasarm, vol que per l’any 2020 les barraques de Sant Narcís es facin dins d’un recinte tancat i siguin de pagament. El regidor de la formació municipalista Xevi Montoya ha criticat una proposta que ha definit com a “elitista.” “Les fires són unes festes populars on tothom hi ha de tenir cabuda. El format que plantegen és contrari a aquesta idea”, ha apuntat Montoya.

D’altra banda, el regidor de la formació municipalista ha assenyalat que la proposta d’acabar les barraques a la una de la matinada en cap de setmana i a les dotze de la nit entre setmana “només busca augmentar el negoci dels empresaris de l’oci nocturn.” En aquest punt, Montoya ha definit com un “atac” al model impulsat per les entitats ciutadanes de La Copa que organitzen les barraques, ja que bona part d’elles es financen amb els beneficis fets durant les nits de fires.


Per últim, Montoya ha volgut advertir al govern gironí que “aquest és un camí equivocat.” “Madrenas no es pot agafar a la situació d’excepcionalitat de les fires passades per reformular l’oferta d’oci nocturn per Fires de Sant Narcís. Unes festes de pagament són contràries a l’esperit popular i de punt de trobada que les caracteritzen”, ha apuntat el regidor de Guanyem.

Valora
Rànquings
  1. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. La XXXIX Pujada al Port de Salau reivindicarà el Pirineu com a espai d'unió entre Catalunya i Occitània
  4. PSC, PP i Vox veten la compareixença de Pablo Hasél a la comissió del Parlament sobre el sistema penitenciari
  5. La vaga de les biblioteques de Barcelona continua sense resoldre's més de dos mesos després del seu inici
  6. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  7. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  8. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  9. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  10. Mor Josep Vilarasau i Salat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid