Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Guanyem Girona critica que els empresaris de l’oci nocturn plantegin unes barraques de pagament

· Fecasarm proposa que l’any vinent les festes es facin en un recinte tancat, siguin de pagament i s’acabin a la una de la matinada
· Xevi Montoya: “Les fires són unes festes populars on tothom hi ha de tenir cabuda i aquest format és contrari a aquesta idea”

09/02/2020 Política

Guanyem Girona ha sortit al pas davant la notícia que l’associació d’empresaris d’oci nocturn de Girona, Fecasarm, vol que per l’any 2020 les barraques de Sant Narcís es facin dins d’un recinte tancat i siguin de pagament. El regidor de la formació municipalista Xevi Montoya ha criticat una proposta que ha definit com a “elitista.” “Les fires són unes festes populars on tothom hi ha de tenir cabuda. El format que plantegen és contrari a aquesta idea”, ha apuntat Montoya.

D’altra banda, el regidor de la formació municipalista ha assenyalat que la proposta d’acabar les barraques a la una de la matinada en cap de setmana i a les dotze de la nit entre setmana “només busca augmentar el negoci dels empresaris de l’oci nocturn.” En aquest punt, Montoya ha definit com un “atac” al model impulsat per les entitats ciutadanes de La Copa que organitzen les barraques, ja que bona part d’elles es financen amb els beneficis fets durant les nits de fires.


Per últim, Montoya ha volgut advertir al govern gironí que “aquest és un camí equivocat.” “Madrenas no es pot agafar a la situació d’excepcionalitat de les fires passades per reformular l’oferta d’oci nocturn per Fires de Sant Narcís. Unes festes de pagament són contràries a l’esperit popular i de punt de trobada que les caracteritzen”, ha apuntat el regidor de Guanyem.

Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
  5. Violacions greus de drets fonamentals de la policia contra els 600 cantaires
  6. Garzón es presenta com a víctima a TV3 i dona lliçons de democràcia
  7. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  8. 13 anys sense en Toni Lecha
  9. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  10. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid