Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
#JoSócBellreguard
Al Tall se suma a la concentració de Bellreguard en defensa de la llengua.

El Tio Canya tornarà per defensar la llengua dels valencians i les valencianes.

01/03/2018 Llengua
Més d'una vintena d'entitats representatives de la societat civil valenciana s'han mobilitzat en solidaritat de Bellreguard i convoquen a la concentració en defensa del valencià per exigir viure plenament en valencià als diferents pobles i comarques del País Valencià. A la concentració es llegirà el manifest signat per les organitzacions convocants i estarà acompanyada per les actuacions d'Al Tall, la Muixeranga de la Safor i la Colla de Dolçainer i Tabaleters de Bellreguard.

El divendres 2 de març a les 19 h davant de l'Ajuntament de Bellreguard tindrà lloc la concentració «En defensa dels nostres drets! #JoSócBellreguard» per donar suport al poble i al consistori municipal en la decisió de no acatar el requeriment de Delegació de Govern que els marcava un termini d'un mes per retolar els senyals de trànsit de la localitat en castellà. El termini per complir el requeriment finalitza el mateix divendres i des del poble saforenc es vol donar una resposta col·lectiva enfront de la imposició del delegat de govern.

Donen suport a la convocatòria fins al moment:

Acció Cultural del País Valencià, Bloc Nacionalista Valencià, Colla de Dolçainers i Tabaleters de Bellreguard, Compromís, Moviments de Renovació Pedagògica Col·lectiu de Mestres de La Safor i Escola d'Estiu Marina-Safor, Coordinadora Safor-Valldigna pel Valencià, ERPV, Escola Valenciana, EUPV, Intersindical Valenciana, Joves pel Dret a Decidir, Plataforma pel Dret a Decidir del País Valencià, Plataforma per la Llengua del País Valencià, Podem, Poble Lliure País Valencià, PSPV Safor- Valldigna, Compromís Safor –Valldigna, BLOC de la Safor – Valldigna, Compromís per Bellreguard, PSPV Bellreguard, Ateneu Popular de Bellreguard la Roda.

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  3. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  4. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  5. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  6. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  7. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  8. Polèmica pel pregó de Saúl Craviotto a Lleida pel seu suport al 155 i la seva vinculació amb la Policia Nacional espanyola
  9. Els sindicats educatius eleven la pressió contra Interior per les presumptes infiltracions policials en assemblees docents
  10. Lleida acollirà la presentació de "La revolució pendent", el llibre sobre la història i memòria del PSAN-Provisional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid