Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Desobediència
Continua el Multireferèndum malgrat les identificacions i la retirada d'algunes taules

Tot i la prohibició, aquest matí s'han instal·lat 276 taules de votacions repartides en 130 municipis.

25/05/2014 Política
Els Mossos retiren la taula de Riudoms Els Mossos retiren la taula de Riudoms

Els Mossos d'Esquadra han fet retirar algunes taules del Multireferènduma diverses poblacions com Lloret de Mar, Reus, Riudoms, Ripollet, Arenys de Mar, en poblacions del Penedès... així com també han identificat a nombroses persones responsables de les taules a altres poblacions. Se sap que la taula situada al districte de Les Corts de Barcelona ha estat denunciada pel PP i per això, els Mossos han identificat als voluntaris que s'han fet responsable de la consulta.

En aquest Multireferèndum es vol recollir l'opinió dels ciutadans sobre qüestions com el pagament del deute o el projecte BCN World.

La butlleta del Multireferèndum recull quatre preguntes d'àmbits generals diferents, com per exemple sobre els transgènics o la sobirania energètica, i altres de territorials, sobre el BCN World, el transvasament d'aigua a Lleida i la MAT de les comarques gironines.

La Junta Electoral Central i el Tribunal Suprem van prohibir el Multireferèndum perquè coincideix amb les eleccions europees però els organitzadors van decidir mantenir la convocatòria. Cal dir que dies abans d'aquesta prohibició, la Junta Electoral de Girona l'havia autoritzat

 

Valora
Rànquings
  1. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  2. Manifestació a Barcelona: "Prou agressions imperialistes. Ni a Veneçuela ni enlloc"
  3. "Defensem el Tren de l’Empordà" engega una campanya de signatures contra el trasllat de l’estació de Figueres
  4. Mirar el món sense oblidar casa nostra
  5. Meridiana Resisteix arriba als 2.000 dies de lluita al carrer per la independència
  6. L’Assemblea per Cadaqués-CUP demana la dimissió de l’alcaldessa per mentir sobre el pas de camions pel Cap de Creus i per presumptes HUT il·legals
  7. Guanyem Girona impulsa un cicle d’actes per explicar la feina que està fent i el model de ciutat que volen consolidar
  8. L’ANC denuncia un procediment sancionador d’Interior per la protesta contra el rei espanyol a Montserrat
  9. La Flama de la Llengua reapareix a Mallorca per unir els territoris dels Països Catalans
  10. ADENC organitza a Sabadell una xerrada-debat sobre els reptes de l’escalfament global i els pressupostos de carboni
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid