Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
MULTIREFERÈNDUM
La CUP crida a participar en el Multireferèndum malgrat la prohibició de la Junta Electoral Central

La formació independentista ha mostrat un cop més el suport a la iniciativa, i ha animat la societat gironina a anar a votar en alguna de les 21 meses que s'han organitzat a les comarques gironines

24/05/2014 Drets i Llibertats

La CUP de Girona ha fet una crida a participar al Multireferèndum, que aquest diumenge ha convocat la jornada central de votacions, coincidint amb les eleccions europees. La formació ha mostrat una vegada més el seu suport a la iniciativa, i ha animat els seus impulsors a tirar-la endavant malgrat la prohibició de la Junta Electoral Central (JEC). A les comarques gironines s'han organitzat 21 meses de votació, que poden consultar-se al web http://www.multireferendum.cat

El Multireferèndum és en una convocatòria ciutadana per decidir sobre diferents qüestions d'interès públic. Els col·lectius que la promouen, entre els quals hi ha la CUP, volen que s’expressi la voluntat popular de forma directa i determinant sobre problemàtiques aturades a les institucions o sobre les quals no es deixa decidir la població. Les preguntes plantejades giren al voltant de qüestions com ara l'ús de trangènics, el pagament del deute il·legítim, el control democràtic de l'energia, el funcionament de les ILPs o la MAT.

Valora
Rànquings
  1. Zeroport anuncia el recorregut de la manifestació contra l’ampliació de l’aeroport del Prat
  2. La ILP per garantir el caràcter públic de la sanitat arribarà al Parlament el 19 d’octubre
  3. Com pot caure el règim de l’abús
  4. Risc més esforç és igual a riquesa?
  5. El Sindicat de Llogateres obre el curs davant un bloc amenaçat per l’especulació
  6. Recuperem el discurs de Blanca Serra al Fossar de les Moreres l’Onze de Setembre de 1981
  7. El Museu d’Història de Catalunya recupera els grans concerts de la Transició
  8. Lluc Salellas: “la unitat popular ha de començar al carrer, es construeix des de baix, que és d’on poden sorgir els continguts i les propostes realment transformadores i revolucionàries que necessita el poble”
  9. La Marxa Macià recorrerà el camí de Prats de Molló a Olot cent anys després
  10. Els CDR commemoraran els nou anys de l’1-O amb una mobilització a Urquinaona
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid