Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Desobediència
La FAVB aposta per la celebració del Multireferèndum
22/05/2014 Política

La FAVB no veu en la resolució de la Junta Electoral (en relació a la prohibició del Multireferèndum,) arguments que "ens puguin fer canviar de parer. No creiem que aquestes votacions paral·leles puguin influenciar en el vot de les eleccions europees. No és una pràctica gens estranya en una democràcia que dues urnes, per temes diferents, comparteixin taula. I a sobre, en aquest cas, les urnes no compartiran ni tan sols el mateix espai".

Per a l'entitat veïnal, la lluita pel sufragi universal i per obtenir quotes de democràcia és ben viva entre nosaltres. Però s’ha sacralitzat una manera determinada d’entendre la democràcia i "no entenem que qui parli del dia de la “festa de la democràcia” pugui impedir que la gent voti sobre altres temes que li interessin".

Valora
Rànquings
  1. El Col·lectiu de Dones dels Països Catalans consolida la xarxa i incorpora dones de Catalunya Nord
  2. L’ANC convoca una protesta contra l’homenatge a la selecció espanyola al Camp Nou
  3. Elena Gual reivindica un independentisme disposat a desobeir fins al final
  4. La CUP crida a mobilitzar-se dissabte a Barcelona contra Save Europe Act i la xenofòbia
  5. Els eufemismes de l’explotació reproductiva
  6. «La regió on la cultura pot ser una arma»: France 24 posa la mirada sobre l’independentisme després de l’1-O
  7. La 58a Universitat Catalana d’Estiu obre a Prada mirant al futur dels Països Catalans
  8. La vaga continua tancant biblioteques de Barcelona davant el silenci de l’Ajuntament
  9. Arbúcies homenatjarà Blanca Serra amb la presentació de "La revolució pendent"
  10. La Coll@nada defensa el caràcter antiracista del «Fes-ta el dinar» davant Aliança Catalana
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid