Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Unitat Popular
TUP a Badalona: "caminar cap a la ruptura democràtica i la transformació social"

Un espai per omplir de contigut el concepte d'Unitat Popular i posar les bases per crear un nou model de societat

13/11/2013 Política

Dissabte 30 de novembre a partir de les 10h, l'IES la Llauna de Badalona aplegarà la Trobada d'Unitat Popular (TUP). La jornada té com objectiu encentar el debat d'un procés de discussió i reflexió per teixir, construir i donar sentit a "això que anomenem la unitat popular que ha d'ajudar-nos a caminar cap a la ruptura democràtica i la transformació social".

Els convocants volen que sigui un espai de discussió per debatre quins són els temes prioritaris i les línies d'acció política comunes en els diferents sectors o àmbits de treball, i alhora compartir debats estratègics sobre alguns dels reptes actuals centrats en el procés d'independència, el model de societat i l'articulació de les lluites amb el contrapoder i la lluita institucional.

En aquesta línia han elaborat una crida a totes les persones i col·lectius compromeses amb la transformació nacional i social a participar a la TUC per generar aquest espai de debat estratègic. (inscripcions)

Valora
Vídeos
TROBADA PER LA UNITAT POPULAR
Rànquings
  1. Resistència al Pla de Balasc contra l’especulació urbanística i la destrucció intencionada de l’espai
  2. Fa 18 anys que ens va deixar Lluís Maria Xirinacs
  3. La pressió veïnal força l’aturada de les obres de l’Agroparc de Gelida malgrat la desobediència d’Ametller Origen i l’Ajuntament
  4. Qui té por de Daniel Cardona?
  5. Som Poble-CUP demana la dimissió de l’alcalde de Sant Martí Vell per la seva col·laboració amb la Fundació Princesa de Girona
  6. Mataró: exigeixen la dimissió de la regidora de Cultura
  7. Per molts anys Pablo Hasél!, la repressió no podrà silenciar-nos
  8. Sense les Pitiüses, els Països Catalans es buiden de sentit
  9. UCE de Prada de Conflent: una setmana de reflexió i compromís al peu del Canigó
  10. Demanen als sindicats agraris que deixin d’atacar les polítiques ambientals i s’uneixin contra l’ultraliberalisme econòmic
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid