Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
25-N
La CUP-AE desborda totes les expectatives al seu acte central

Unes 2500 persones es van aplegar ahir al Barcelona Teatre Musical a l'acte central de campanya de la CUP-AE i més de 1600 el van seguir en directe per Internet

19/11/2012 Especial eleccions

El Barcelona Teatre Musical es va quedar petit ahir per acollir l’acte central de campanya de Candidatura d'Unitat Popular - Alternativa d'Esquerres (CUP-AE). La formació va comptar amb la participació de diferents membres de moviments socials, dels candidats i de ponents internacionals. També s’hi ha presentat l’espot principal de la campanya.

L’aforament de 1.800 persones va quedar superat, fet pel qual unes 600 persones el van haver de seguir des de l’exterior, on s’havia habilitat una pantalla gegant. Cal remarcar també l'ampli seguiment que va tenir per internet, on més de 1.600 persones el van veure em directe.

Entre les persones que es van dirigir a l’auditori hi van ser els cap de llista de cada circumscripció, així com veus internacionals: la de Txelui Moreno, portaveu de l’Esquerra Abertzale i la de Diego Cañamero, portaveu del Sindicato Andaluz de Trabajadores.

Lluc Salellas, cap de llista per Girona, va iniciar els parlament tot recordant els vells lluitadors antifranquistes i va reivindicar la recuperació del sector primari.

A continuació, David Fernàndez, cap de llista per Barcelona, va recordar la seqüència de vagues d’ençà la de la Canadenca del 1919 i va afirmar que aquest país viu una “triple crisi: nacional, social i democràtica” i que la CUP hi és per revertir-les. També va explicitar que “la CUP-AE serà un cavall de Troia al Parlament” en defensa de les llibertats nacionals i socials.

Antonieta Jarne, de Ponent, va reivindicar la territorialitat de la nació catalana: “volem uns Països Catalans sense perifèries, no volem que un tros de país sigui tractat com un pessebre”.

Per últim, Jordi Martí Font, candidat per Tarragona, va posar un to poètic a l’acte: “Som un exèrcit de somniadors. Si no construïm el nostre propi alliberament sempre ens dominaran”. En l’acte, la resistència palestina fou present per boca de diferents ponents.

El cantautor Cesk Freixas, el cantant de rap Pau Llonch (juntament amb els bastoners de Sant Celoni) o el grup Obrint Pas van intervenir amb una peça musical cadascú. També es va comptar amb la participació de la ballarina Laura Bataller.

Finalment, es va presentar l’espot principal de campanya, que fou rodat fa pocs dies a la comarca del Garraf. Amb el títol de “Ho volem tot”, l'espot compta amb 12 seqüències rodades a Sant Pere de Ribes, Vilanova i la Geltrú i el Massís del Garraf i la participació de veïns de la zona així com cares conegudes que donen suport al projecte de la CUP: el futbolista Oleguer Presas, l'actor Sergi López i els músics Cesk Freixas, Meritxell Gené, Marcel Casellas, Àlex Vendrell i Lluís Cabrera.

Galeria de fotos de l'acte central al BTM

Galeria de vídeos de la CUP-AE

Valora
Vídeos
#hovolemtot
Espot de campanya de la CUP - Alternativa d'Esquerres per a les eleccions al Parlament de Catalunya del 25 de novembre del 2012
#hovolemtot (versió escurçada)

Versió escurçada de l'espot de campanya de la CUP - Alternativa d'Esquerres per a les eleccions del Parlament de Catalunya del 25 de novembre del 2012

Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  3. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  4. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  5. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  6. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  7. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  8. Polèmica pel pregó de Saúl Craviotto a Lleida pel seu suport al 155 i la seva vinculació amb la Policia Nacional espanyola
  9. Els sindicats educatius eleven la pressió contra Interior per les presumptes infiltracions policials en assemblees docents
  10. Lleida acollirà la presentació de "La revolució pendent", el llibre sobre la història i memòria del PSAN-Provisional
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid