Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
25-N
Milers de persones donaran avui suport a la CUP-AE a l'acte central de campanya

A l'acte del BTM es presentarà l'espot principal de campanya de la candidatura i es comptarà amb actuacions musicals i intervencions de personalitats destacades i de tots els candidats

18/11/2012 Política

Milers de persones mostraran avui el seu suport a la Candidatura d'Unitat Popular - Alternativa d'Esquerres (CUP-AE) en l'acte central de campanya que celebrarà aquesta tarda al Barcelona Teatre Musical (BTM), l'antic Palau d'Esports de Barcelona.

Es tracta de l'acte principal de la campanya electoral de la CUP-AE, que es finança mitjançant aportacions dels militants i donacions, i està prevista la intervenció de nombroses personalitats dels moviments populars i l'Esquerra Independentista, dels quatre candidats de la CUP-AE i de ponents internacionals.

Entre les persones més destacades que intervindran a l’auditori hi haurà els cap de llista de cada circumscripció, però també veus internacionals, com la de Txelui Moreno, portaveu de l’Esquerra Abertzale, o la de Diego Cañamero, portaveu del Sindicato Andaluz de Trabajadores (SAT).

També estan previstes diferents actuacions musicals del cantautor Cesk Freixas, el cantant de rap Pau Llonch o el grup Obrint Pas. També es comptarà amb la participació dels bastoners de Sant Celoni i de la ballarina Laura Bataller.

Durant l'acte, que começarà a les sis de la tarda, es presentarà l’espot principal de la campanya, que fou rodat fa pocs dies a la comarca del Garraf. Amb el títol de “Ho volem tot”, l'espot compta amb 12 seqüències rodades a Sant Pere de Ribes, Vilanova i la Geltrú i el Massís del Garraf i la participació de veïns de la zona així com cares conegudes que donen suport al projecte de la CUP: el futbolista Oleguer Presas, l'actor Sergi López i els músics Cesk Freixas, Meritxell Gené, Marcel Casellas, Àlex Vendrell i Lluís Cabrera.

Valora
Rànquings
  1. Presentació a l’Ateneu Barcelonès del llibre "La revolució pendent", sobre la memòria del PSAN-Provisional
  2. “La revolució pendent” reivindica la memòria combativa del PSAN-P i interpel·la el present de l’independentisme
  3. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACGi) realitza una nova acció a Sant Martí Vell
  4. La màfia castellana
  5. Vist per sentència el judici de la peça Sitjas Motor del cas Mercuri a l’Audiència de Barcelona
  6. L’Assemblea de Docents convoca vaga el 31 de març i inicia mobilitzacions al País Valencià
  7. Sant Jordi per la Llengua crida a una mobilització nacional davant l’emergència lingüística
  8. Desenes de milers de persones col·lapsen Barcelona en la vaga de docents i metges
  9. Entitats ecologistes rebutgen el tancament de Collserola i alerten d’un “extermini desmesurat” del senglar
  10. La Fiscalia reconeix tortures a Via Laietana però arxiva el cas per falta d’autors
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid