Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
25-N
L'espot electoral de la CUP-AE

La formació va presentar el seu principal espot a l'acte central de campanya celebrat diumenge al BTM

19/11/2012 Política

La Candidatura d'Unitat Popular - Alternativa d'Esquerres (CUP-AE) ha fet públic el seu principal espot de campanya. L'anunci es va presentar aquest diumenge davant les 2.500 persones que van assistir a l'acte central de campanya que la formació va celebrar al Barcelona Teatre Musical (BTM), l'antic Palau d'Esports de Barcelona.

Els assistents van poder veure en primícia el vídeo, rodat fa pocs dies a la comarca del Garraf. Amb el títol de “Ho volem tot” -que juntament amb "És l'hora del poble" és el lema de campanya de la CUP-AE- l'espot compta amb 12 seqüències rodades a Sant Pere de Ribes, Vilanova i la Geltrú i el Massís del Garraf.

Al vídeo hi participen veïns de la zona així com cares conegudes que donen suport al projecte de la CUP: el futbolista Oleguer Presas, l'actor Sergi López i els músics Cesk Freixas, Meritxell Gené, Marcel Casellas, Àlex Vendrell i Lluís Cabrera.

Consulta tots els vídeos de suport i espots de la CUP-AE aquí.

Espot principal de campanya:

Valora
Rànquings
  1. 45 anys del 'Som una Nació': 100.000 persones van omplir el Camp Nou en defensa dels Països Catalans
  2. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  3. Decidim! reivindica la llibertat nacional del País Valencià 319 anys després del Decret de Nova Planta
  4. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  5. La Crida LGTBI convoca una nova mobilització per un 28J «anticapitalista, de classe, feminista, antiracista i en català»
  6. En el 36è aniversari de la mort de Manuel de Pedrolo: ara fa cinquanta anys criticava el centralisme dels partits socialistes espanyols i reivindicava la llibertat dels pobles
  7. L'ANC presenta la samarreta i el lema de la Diada 2026: «Hi soc. Hi som. Independència»
  8. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  9. El Sindicat de Llogateres es concentrarà demà per evitar el desnonament d'una família del carrer Marina de Barcelona
  10. La regeneració de la Flama del Canigó en marxa
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid