Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Funció Pública
Endavant denuncia els regidors del PP de Sa Pobla com a "enemics de la llengua"

La formació  independentista que impulsa la campanya ‘Tenim la paraula: a Mallorca, en català’, els retreu d’aquesta manera el vot.

03/02/2012 Llengua
Endavant ha editat un cartell on visualitza els nou regidors del PP de Sa Pobla de ser "enemics de la llengua". El motiu és haver votat, durant el passat ple, a favor de l'avantprojecte de Llei de Funció Pública.

La campanya "Tenim la paraula: a Mallorca en català” té com objectiu denunciar i combatre la inèdita persecució política que està patint el català per part de les institucions públiques de Mallorca i de les Illes Balears. "Mai s’havia anat tan lluny, i estan forçant el nostre poble a desobeir la llei per poder viure amb normalitat en la nostra llengua" apunta Endavant.
Valora
Rànquings
  1. Unió de Pagesos es mobilitzarà a Barcelona per exigir mesures urgents que garanteixin el futur de la pagesia
  2. Poble Lliure crida a construir una alternativa popular davant l'esgotament de l'independentisme institucional
  3. L’ANC il·luminarà el Montseny amb 60 farells en un clam per la independència
  4. L'AJC convoca a Barcelona una mobilització a Barcelona el proper 12 d'octubre
  5. Arran impulsa 65 comitès juvenils arreu dels Països Catalans per preparar la vaga general
  6. Què fem el 29 de novembre els independentistes d’esquerres?
  7. L'ANC il·lumina el Montseny amb 60 farells per reivindicar que l'independentisme continua dempeus
  8. Èxit del seguiment de la vaga de Serveis Socials al Gironès
  9. Els conductors dels autobusos de Girona anuncien que no faran els serveis especials de Fires per la manca de vehicles
  10. Del 9 d'Octubre prohibit al milió de valencians al carrer un any després
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid