Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
TMB
Els treballadors de Bus i Metro portaran una txapa contra les retallades

es plantegen no aturar-se només el 27 de febrer, dia de inaguració del Congrés Mundial del Móbil, sino el s 4 dies que dura aquest esdeveniment.

02/02/2012 Laboral
Els treballadors de Bus i Metro  portaran una txapa contra les retallades Els treballadors de Bus i Metro portaran una txapa contra les retallades | Autor: xapa
Al igual que amb la mobilització pels 2 dies, el Comitè de conveni ha començat a repartir txapes entre els treballadors de Bus i Metro de TMB per que mostrin el seu desacord al pla de retallades que imposa, pel moment, la Direcció.
 
Amb la vista fixa a l’Assemblea de matí de tarda a Cotxeres de Sants del 8 de febrer, els treballadors es plantegen no aturar-se només el 27 de febrer, dia de inaguració del Congrés Mundial del Móbil, sino el s 4 dies que dura aquest esdeveniment

Mentrestant, la CGT, la PSA i l’ACTUB mantenen les seves reivindicacions:
 
-Dimissió de tot l’equip Directiu de TMB.
Fora els 523 membres fora de conveni que costen milions d’euros als contribuients. Els directius de TMB són un luxe que els treballadors/es no ens podem permetre.  
 
-Control de l’empresa pública pels propis treballadors i treballadores.
Autogestió d’aquesta i, per tant, qualsevol responsabilitat en el funcionament global ha de ser elegit pels propis treballadors i treballadores.
 
-Negociació per part dels treballadors i treballadores de l’empresa amb l’Estat, la Generalitat i l’Ajuntament en relació a les quantitats econòmiques rebudes per finançar el transport públic.
 
-En un primer ordre de millora del servei:
Restaurar-lo a la situació d’abans de setembre de 2008.
 
-Aturar el finançament amb diners públics, per part de l’AMB, de les empreses privades de Transport.
Valora
Rànquings
  1. "Totes al carrer el 7 de febrer!"
  2. L’ANC convoca un acte a Lledoners en suport a Pablo Hasél, cinc anys després del seu empresonament
  3. Sant Sebastià: Una reflexió pendent
  4. 47è aniversari de l'assassinat de l'independentista Martí Marcó
  5. La cloenda de l’exposició “Xirinacs 1975. La força de la noviolència” reivindica la vigència del seu llegat
  6. Quan tot falla, no és casualitat
  7. Carles Castellanos, Agustí Mayor i Softcatalà publiquen en línia el Diccionari de recursos lexicals, una eina clau per enriquir el català
  8. Cal Bloke esdevé cooperativa d’habitatge i marca un precedent en la lluita pel dret a l’habitatge a Manresa
  9. L’escola catalana s’ha oblidat de Darwin
  10. Els Foguerons de Sa Pobla tornen a omplir la Vila de Gràcia el darrer cap de setmana de gener
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid