Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Protesta sindical
Els treballadors de TMB faran vaga el dia que comença el Mobile World Congress

Milers de conductors de bus i metro han protestat aquest dijous en dues manifestacións

26/01/2012 Laboral
Milers de treballadors de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB) s'han manifestat aquest dijous en dues manifestacions al matí i a la tarda en contra de les retallades laborals i la direcció de l'empresa. Els conductors de bus i metro exigeixen la dimissió de la direcció de TMB i la retirada de totes les retallades proposades per l'Ajuntament de Barcelona.

A més, l’Assemblea de treballadors de TMB ha acordat per vaga el 27 de febrer en defensa del transport públic. S'ha escollit el dia 27 coincidint amb la inaguració del Congrés Mundial del Móbil.

Segons la CGT, la Plataforma Sindical d'Autobosus (PSA) i l'Associació de Conductors de Transports Urbans de Barcelona (ACTUB), 3.000 treballadors del torn de la tarda han sortit al carrer aquest matí, mentre que 3.000 més del torn del matí ho han fet a la tarda per manifestar el seu desacord amb el "el xantatge" a què asseguren que els sotmet la direcció, havent d'escollir entre retallada de sous i condicions laborals o ERO.

L'aturada del 27 de febrer s'ha decidit en una assemblea ratificada tant pels treballadors del matí com de la tarda i on també s'ha acordat continuar les mobilitzacions fins que s’arribi a una solució satisfactòria per la plantilla i els usuàris.
Valora
Rànquings
  1. Ha mort el lluitador independentista Quim Pelegrí i Pinyes
  2. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines provoca la desconvocatòria d’un acte organitzat per la Fundación Princesa de Girona
  3. "Temps de mobilització"
  4. Llibre i web per mantenir viva la memòria de Joan Rocamora
  5. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines denuncia la col·laboració de l’Institut Santiago Sobrequés amb la Fundación Princesa de Girona
  6. La manifestació "Sant Jordi per la Llengua" finalitzarà a la plaça Comercial del Born
  7. Naix 'Lo Pregó de la Franja', nou mitjà digital de la Franja de Ponent
  8. Més enllà del tarannà festiu, renaix la diada combativa per la llengua
  9. 25 d'abril de 1707: 318 anys de resistència
  10. 50è aniversari de la Declaració conjunta d'ETA, PSAN(P) i UPG per adherir-se a la Carta de Brest
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid