Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Transports públics
Els "#iaioflautes" ocupen un autobús en protesta per l'augment de les tarifes

Desenes de jubilats integrants del moviment del 15-M sota l'operació qua anomenen #rebelionbus

02/02/2012 Drets i Llibertats
Ahir al matí, una trentena de jubilats anomenat "#iaioflautes" van ocupar l'autobús de la línia 47, que comunica el centre de la ciutat amb el districte de Nou Barris, i expressar a tots els que hi pujaven i baixaven que no, que no estan gens d'acord que s'apugi el preu dels autobusos.

Amb xiulets i corejant lemes en contra de les retallades en sanitat i per l'augment del bitllet dels transports, els participants en la protesta van recórrer sorollosament amb el 47 tota la línia en els dos sentits i van recollir suports i bones paraules dels altres usuaris de l'autobús.

Amb aquesta acció, els "#iaioflautes" volen sumar-se "a la rebel·lió ciutadana davant la pujada abusiva de les tarifes del transport públic i de les retallades dels serveis en autobusos i metro per part de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), així com l’agressió contra les seves treballadores". També s'adhereixen a altres iniciatives que pretenen mostrar el rebuig a una destrucció programada dels serveis públics de transport a Barcelona.
Valora
Rànquings
  1. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  2. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  3. Manifestació a Barcelona: "Prou agressions imperialistes. Ni a Veneçuela ni enlloc"
  4. "Defensem el Tren de l’Empordà" engega una campanya de signatures contra el trasllat de l’estació de Figueres
  5. Els pagesos mantenen els talls viaris i reclamen garanties polítiques
  6. Meridiana Resisteix arriba als 2.000 dies de lluita al carrer per la independència
  7. Mirar el món sense oblidar casa nostra
  8. L’Assemblea per Cadaqués-CUP demana la dimissió de l’alcaldessa per mentir sobre el pas de camions pel Cap de Creus i per presumptes HUT il·legals
  9. Guanyem Girona impulsa un cicle d’actes per explicar la feina que està fent i el model de ciutat que volen consolidar
  10. Arran torna a fer caure, per tercera vegada, el Toro d’Osborne de Tavernes de la Valldigna
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid