Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Transports públics
Els "#iaioflautes" ocupen un autobús en protesta per l'augment de les tarifes

Desenes de jubilats integrants del moviment del 15-M sota l'operació qua anomenen #rebelionbus

02/02/2012 Drets i Llibertats
Ahir al matí, una trentena de jubilats anomenat "#iaioflautes" van ocupar l'autobús de la línia 47, que comunica el centre de la ciutat amb el districte de Nou Barris, i expressar a tots els que hi pujaven i baixaven que no, que no estan gens d'acord que s'apugi el preu dels autobusos.

Amb xiulets i corejant lemes en contra de les retallades en sanitat i per l'augment del bitllet dels transports, els participants en la protesta van recórrer sorollosament amb el 47 tota la línia en els dos sentits i van recollir suports i bones paraules dels altres usuaris de l'autobús.

Amb aquesta acció, els "#iaioflautes" volen sumar-se "a la rebel·lió ciutadana davant la pujada abusiva de les tarifes del transport públic i de les retallades dels serveis en autobusos i metro per part de Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), així com l’agressió contra les seves treballadores". També s'adhereixen a altres iniciatives que pretenen mostrar el rebuig a una destrucció programada dels serveis públics de transport a Barcelona.
Valora
Rànquings
  1. Els lluitadors catalans per la llibertat seran finalment recordats a l’Alt Empordà
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  5. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  6. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  7. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  8. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  9. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  10. 93a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid