Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Concentració i comunicat de la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACG)

Avui a les 19:30h la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACG) ha realitzat una concentració davant de la seu gironina de la Fundación Princesa de Girona  (que ha provocat que la Fundación canviés l'hora d'entrega d'uns premis) on s'han cremat fotografies de la Princesa Leonor, Felipe VI i Francisco Franco i s'ha llegit un comunicat

06/06/2024 Política

Avui al vespre la Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines (CACG) ha realitzat una concentració davant de la seu gironina de la Fundación Princesa de Girona (que ha provocat que la Fundación canviés l'hora d'entrega d'uns premis) on s'han cremat fotografies de la Princesa Leonor, Felipe VI i Francisco Franco i s'ha llegit un comunicat on s'afirma que "Davant les diferents noticies que ens van arribant, sembla que la monarquia neofranquista ens torna a visitar, aquest cop a Lloret de Mar" .

El comunicat també denuncia "tots aquests actes com il.legitims, doncs ningú ha votat democràticament sobre la legitimitat d'uns hereus d'una dictadura de tall feixista que impunement viuen econòmicament a expenses de tots nosaltres" i anuncia que "Més endavant informarem sobre les mobilitzacions contra la presència dels borbons a Lloret de Mar".

Valora
Rànquings
  1. Dos anys d’Illa: el fracàs també té còmplices
  2. Carles Rebassa rebutja amb un poema la invitació dels reis espanyols a Marivent
  3. Poble Lliure recupera un cartell del MDT de 1986 i el vincula a la crisi migratòria de Sabta
  4. Marc Puigtió renuncia a ser el candidat d'ERC a Girona després de l'escàndol dels àudios, nou episodi d'una trajectòria marcada per la polèmica interna
  5. La 58a Universitat Catalana d'Estiu combinarà memòria, llengua, cultura i debat polític
  6. El meu pare: Josep Barrera i Nogué
  7. Casa Macià convoca unes jornades d'història pel centenari dels Fets de Prats de Molló
  8. Les formigues de Via Menorca assenyalen el col·lapse de l'illa
  9. Habitatge o caos
  10. Solsona impulsa la primera promoció d'habitatge de Catalunya que combina el model cooperatiu amb el lloguer social
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid