Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 23
La CUP Berga es presenta a les eleccions per revalidar l’alcaldia

"Ens presentem", així ho han manifestat aquesta setmana la CUP de Berga, tot dient que ho fan recollint "el treball, l’experiència i l’empenta des del 2007, quan vam entrar per primera vegada a l’Ajuntament"

24/03/2023 Política

La CUP concorre a les eleccions municipals del 28 de maig del 2023 per revalidar l’alcaldia de Berga per tercera vegada consecutiva. La formació ha manifestat que compta amb "un equip ampli, fort i divers que té l’objectiu de seguir desenvolupant una tasca transformadora a la ciutat i a la comarca".

Dimarts passat van presentar els 10 primers noms de la llista, amb persones que carreguen amb l’experiència dels últims anys i amb d’altres provinents de diferents àmbits de la ciutat. La CUP Berga apunta que "son un projecte col·lectiu assembleari que defuig dels personalismes, en aquest sentit, creiem que tan important és la primera persona com la última".

La llista l’encapçalarà l’actual alcalde, Ivan Sànchez, però també la formaran l’Andrea Corominas, Aleix Serra, Roser Rifà, Isaac Santiago, Mireia Foradada, Guillem Canal, Rosa Rodríguez, Martí Ballús i Sara Vima. La resta de noms els presentaran en un acte en les properes setmanes.

"Recollim el treball, l’experiència i l’empenta des del 2007, quan vam entrar per primera vegada a l’Ajuntament. La decisió de presentar-nos la prenem després d’un extens debat intern amb l'assemblea, entitats, col·lectius i associacions de veïns. De tot plegat vam cloure que som la millor opció per seguir governant la ciutat", ha remarcat la formació

Apunta, que "fa 8 anys que vam començar a posar les bases per transformar de cap a peus Berga. Ara, volem tornar-hi a ser per seguir avançant en el nostre projecte de ciutat".

Valora
Rànquings
  1. Via Laietana 43 torna a omplir-se per exigir la sortida de la Policia espanyola
  2. De la Ciutadella a Via Laietana: els símbols del poder no cauen sols
  3. 42è Aniversari de la mort del lluitador independentista Toni Villaescusa
  4. Mataró homenatjarà Joan Peiró en el 84è aniversari del seu afusellament pel franquisme
  5. El PP impulsa la retirada del nom d'Isabel-Clara Simó de l'institut de l'Alcúdia de Crespins per la seva defensa dels Països Catalans
  6. Ecologistes en Acció reclama un PLATER que prioritzi la biodiversitat, el sòl agrari i l'estalvi energètic
  7. El Sindicat d'Habitatge Socialista atura un autobús turístic a la Barceloneta per denunciar la turistificació i reclamar l'expropiació del Bloc Balboa
  8. La CACGi denuncia la investigació del seu portaveu pels fets de la protesta d'Empúries
  9. Creix la pressió perquè dimiteixi el delegat del govern espanyol a les Illes
  10. El Pi de les Tres Branques tornarà a reunir l'independentisme
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid