Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Municipals 23
La CUP Berga es presenta a les eleccions per revalidar l’alcaldia

"Ens presentem", així ho han manifestat aquesta setmana la CUP de Berga, tot dient que ho fan recollint "el treball, l’experiència i l’empenta des del 2007, quan vam entrar per primera vegada a l’Ajuntament"

24/03/2023 Política

La CUP concorre a les eleccions municipals del 28 de maig del 2023 per revalidar l’alcaldia de Berga per tercera vegada consecutiva. La formació ha manifestat que compta amb "un equip ampli, fort i divers que té l’objectiu de seguir desenvolupant una tasca transformadora a la ciutat i a la comarca".

Dimarts passat van presentar els 10 primers noms de la llista, amb persones que carreguen amb l’experiència dels últims anys i amb d’altres provinents de diferents àmbits de la ciutat. La CUP Berga apunta que "son un projecte col·lectiu assembleari que defuig dels personalismes, en aquest sentit, creiem que tan important és la primera persona com la última".

La llista l’encapçalarà l’actual alcalde, Ivan Sànchez, però també la formaran l’Andrea Corominas, Aleix Serra, Roser Rifà, Isaac Santiago, Mireia Foradada, Guillem Canal, Rosa Rodríguez, Martí Ballús i Sara Vima. La resta de noms els presentaran en un acte en les properes setmanes.

"Recollim el treball, l’experiència i l’empenta des del 2007, quan vam entrar per primera vegada a l’Ajuntament. La decisió de presentar-nos la prenem després d’un extens debat intern amb l'assemblea, entitats, col·lectius i associacions de veïns. De tot plegat vam cloure que som la millor opció per seguir governant la ciutat", ha remarcat la formació

Apunta, que "fa 8 anys que vam començar a posar les bases per transformar de cap a peus Berga. Ara, volem tornar-hi a ser per seguir avançant en el nostre projecte de ciutat".

Valora
Rànquings
  1. El passat i el present de l'independentisme es troben a Girona en la presentació del curtmetratge "Badia"
  2. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  3. El SEPC convoca vaga estudiantil el 26 de maig a universitats i secundària dels Països Catalans
  4. El Correllengua 2026 homenatjarà Josep Maria Espinàs en l'acte d'inici de la campanya al Palau Robert
  5. Reeixida organitza un acte el proper divendres a Girona
  6. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  7. Santa Coloma de Farners impulsa un Cicle de Memòria Antifeixista pels 90 anys de l’assassinat de les germanes Buxadé
  8. La Plataforma Salvem la Unió Cooperatista Barcelonesa demana la mediació del Papa per recuperar l’edifici de la UCB
  9. Quan el poder parla al poble com si fos menor d’edat
  10. Polèmica pel pregó de Saúl Craviotto a Lleida pel seu suport al 155 i la seva vinculació amb la Policia Nacional espanyola
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid