Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Turisme massiu
Cinc creuers al port de Palma desembarquen més de 16.000 nous turistes

Aquest matí, una nova allau de turistes han patit els carrers de Palma, ja que han han col·lapsat les principals vies del casc antic

20/08/2022 Drets i Llibertats

Cinc creuers han coincidit al port de Palma i han deixat més de 16.000 mil nous turistes per visitar la ciutat. Es tracta dels vaixells  Aidacosma, Marella Discovery 2, Anthem of the Seas, Seabourn Sojourn i Norwegian Epic, segons informa dBalears.

Aquest fet s'ha notat als carrers més cèntrics de Palma, ja que aquesta nova allau de turistes que han col·lapsat les principals vies del casc antic de la ciutat.

Valora
Rànquings
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid