Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Turisme massiu
Cinc creuers al port de Palma desembarquen més de 16.000 nous turistes

Aquest matí, una nova allau de turistes han patit els carrers de Palma, ja que han han col·lapsat les principals vies del casc antic

20/08/2022 Drets i Llibertats

Cinc creuers han coincidit al port de Palma i han deixat més de 16.000 mil nous turistes per visitar la ciutat. Es tracta dels vaixells  Aidacosma, Marella Discovery 2, Anthem of the Seas, Seabourn Sojourn i Norwegian Epic, segons informa dBalears.

Aquest fet s'ha notat als carrers més cèntrics de Palma, ja que aquesta nova allau de turistes que han col·lapsat les principals vies del casc antic de la ciutat.

Valora
Rànquings
  1. La clandestinitat ignorada: Rafael Renyé, àlies Aleix Renyé
  2. Judici contra un llogater per convertir casa seva en un coliving
  3. La pagesia torna a tallar carreteres arreu de Catalunya contra les polítiques que ofeguen el camp
  4. Delcy Rodríguez jura la presidència de Veneçuela pel país per Chávez, per Bolívar… i pel seu pare assassinat
  5. Quan la lletra petita amaga la renúncia a la sobirania
  6. El Correllengua Agermanat posa en marxa una web per difondre la iniciativa arreu dels Països Catalans
  7. Ressenya de “Lenin i Gramsci”, editat per Joan Tafalla
  8. Els pagesos mantenen els talls viaris i reclamen garanties polítiques
  9. "Menorca per viure", una crida col·lectiva per una illa viva i amb futur
  10. Barcelona no pot respirar: continuen les mobilitzacions veïnals contra l’excés de trànsit
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid