Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Jocs d'Hivern
STOP JJOO alerta que els informes publicats per Presidència són antics

La Plataforma continua reclamant que Govern publiqui els estudis i informes de l’actual proposta olímpica perquè la població té dret a conèixer tota la informació real de la candidatura que es presentarà per poder anar a les urnes ben informada.

07/04/2022 Drets i Llibertats

Aquest dimecres el Departament de Presidència ha penjat a la seva web un seguit d’informes externs encarregats per a l'elaboració del document tècnic del projecte de candidatura dels Jocs Olímpics i Paralímpics d’Hivern Pirineus-Barcelona. 

Des de la Plataforma STOP JJOO alerten que tots aquests documents són antics, del 2019, per tant, acompanyen a l’únic projecte que ara mateix s’ha realitzat i que es el va fer l’anterior govern, amb l’ex-conseller Damià Calvet al capdavant. Un projecte que en reiterades vegades la consellera de Presidència, Laura Vilagrà, ha comunicat a la Plataforma que no és el projecte que el present govern té per la candidatura olímpica.

Tot i que govern s’entesta a vendre la publicació d’aquesta documentació com a acte de transparència i informació, STOP JJOO alerta que aquests no són els informes que està reclamant, ja que estan caducats, que només és un acte de propaganda de Govern per camuflar que a dia d’avui no hi ha cap estudi d’impacte ambiental, ni d’impacte socioeconòmic ni pressupost en ferm i que cerca la confusió i la desinformació entre la població.

La Plataforma continua reclamant que Govern publiqui els estudis i informes de l’actual proposta olímpica perquè la població té dret a conèixer tota la informació real de la candidatura que es presentarà per poder anar a les urnes ben informada.
Valora
Rànquings
  1. La campanya per convertir Via Laietana 43 en un espai de memòria compleix cinc anys de mobilitzacions
  2. Neix 'Ràfec', una nova revista d'història social i cultural des de la perspectiva materialista
  3. Josep Termes rebutja identificar nacionalisme i burgesia en una entrevista a Canigó de 1975
  4. Sis mesos després, el cas de les Festes de Tardor torna al carrer: nova concentració per exigir responsabilitats polítiques
  5. 13 anys sense en Toni Lecha
  6. Cinquanta anys després de la mort de mossèn Armengou, Reeixida, l’Ajuntament de Berga, el Casal Panxo i l’ANC homenatjaran la seva figura
  7. «El número de clients que té “la Caixa” a Catalunya és minso en relació al de l’estat espanyol»
  8. Vic acull la cinquena presentació de "La revolució pendent" amb una exposició sobre la memòria combativa i la confrontació
  9. Testimoni llegit per Ignasi Doñate i Sanglas davant l’edifici de la Prefectura Superior de Policia de Barcelona
  10. Poble Lliure i La Forja rebutgen un front d'esquerres amb ERC, els Comuns i la CUP i aposten per reforçar l'independentisme rupturista
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid