Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
Jocs d'Hivern 2030
STOP JJOO exigeix que es facin públics tota la documentació que s’han redactat fins al moment

Els veïns i veïnes del Pirineu i l’Aran, els càrrecs electes i els diferents moviments populars demanem que es deixi de menysprear, enganyar i maltractar el Pirineu i denuncia l’opacitat d’aquesta candidatura.

21/02/2022

STOP JJOO ha exigix a la Generalitat que es facin públics tota la documentació (estudis, projectes i informes) que s’han redactat fins al moment. Així com l’import destinat a la preparació d’aquesta candidatura, segons conceptes, des dels seus inicis i a qui s'han fet els encàrrecs per a la redacció d’aquests documents (estudis, projectes i informes), els criteris i formes d’adjudicació i quines empreses les han redactat.

Ho demana, ja que recentment ha sortit a la llum pública l’existència de nombrosos projectes i estudis vinculats a la candidatura dels JJOO d’hivern Pirineu 2030, que han estat encarregats per part del Govern de la Generalitat de Catalunya i pagats amb diners de les arques públiques.

Mentre segueixen dient que no té el projecte enllestit, aquesta ocultació sistemàtica de documentació s’afegeix a l’exagerada discrepància entre el discurs i les promeses del Govern i els seus representants polítics, que contradiuen obertament les informacions publicades.

L'entitat, que els veïns i veïnes del Pirineu i l’Aran, els càrrecs electes i els diferents moviments populars demanem que es deixi de menysprear, enganyar i maltractar el Pirineu i denunciem l’opacitat d’aquesta candidatura.

 

Valora
Rànquings
  1. El Parc Natural del Cap de Creus sanciona l’empresa constructora d’un hotel a Cadaqués
  2. Alacant no es toca, memòria, llengua i resistència
  3. Es reactiva el projecte “Països Espoliats” per denunciar l’espoli fiscal als Països Catalans
  4. 24 de juny, la festa nacional que ens manté vius
  5. Concentració a Barcelona contra l’ampliació de l’aeroport
  6. Commemoració del 50è aniversari de les detencions dels 10 d'Alaquàs
  7. El poble valencià es mobilitza per la reconstrucció popular i per trencar el llegat colonial del Decret de Nova Planta
  8. La Coordinadora Antimonàrquica de les Comarques Gironines segueix amb la seva campanya de boicot a les empreses patrones de la Fundación Princesa de Girona
  9. Vallcarca en lluita davant el desnonament de 40 persones, 13 d’elles menors
  10. A l’abat de Montserrat, humilment
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2025 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid