Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
REPRESSIÓ
Condemnen l'alcaldessa de Sant Cugat a pagar una multa de 500 euros setmanals fins que retiri uns llaços grocs

La interlocutòria del jutjat considera que la pancarta "s'ha substituït per llaços i rètols que s'han col·locat a l'interior i a les finestres de l'ajuntament".

18/03/2022 Drets i Llibertats
Segons va avançar ahir el diari digital TOT Sant Cugat, el jutjat contenciós administratiu número 10 de Barcelona ha emès una nova interlocutòria en què la magistrada del cas considera “mala fe” de l’Ajuntament de Sant Cugat en el que se suposava que era el compliment de la sentència que els condemnava a retirar una pancarta en defensa dels presos polítics ja que la pancarta "s'ha substituït per llaços i rètols que s'han col·locat a l'interior i a les finestres de l'ajuntament".  A la nova interlocutòria l’alcaldessa de Sant Cugat, Mireia Ingla (ERC), ha estat condemnada a pagar cada setmana una multa de 500 euros del seu patrimoni personal fins que faci retirar els llaços grocs i els cartells que hi ha a les finestres de l’Ajuntament de la població.
Valora
Rànquings
  1. Girona acollirà una jornada de Dones dels Països Catalans per teixir xarxa i analitzar la situació de la llengua
  2. Pobles i nacions davant el despotisme imperial
  3. Posar fil a l’agulla, cap a la ruptura amb el règim del 78
  4. La CUP organitza a Sant Pol de Mar una jornada sobre llengua, construcció i alliberament nacional
  5. Països Catalans, la mata de jonc resisteix
  6. L’Ateneu Barcelonès acollirà un debat sobre la proposta “3 repúbliques, 1 confederació” amb Antoni Infante
  7. S’inauguren les primeres senyalitzacions de les rutes de la llibertat a Colera, Molinàs i Llançà
  8. El Correllengua Agermanat omple Palma i reafirma la llengua com a nexe dels Països Catalans
  9. La Flama arriba a l’Alguer i culmina el pas del Correllengua per les terres del “bon dia”
  10. El primer Correllengua Agermanat mobilitza més de 180.000 persones arreu dels Països Catalans
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid