Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
REPRESSIÓ
Condemnen l'alcaldessa de Sant Cugat a pagar una multa de 500 euros setmanals fins que retiri uns llaços grocs

La interlocutòria del jutjat considera que la pancarta "s'ha substituït per llaços i rètols que s'han col·locat a l'interior i a les finestres de l'ajuntament".

18/03/2022 Drets i Llibertats
Segons va avançar ahir el diari digital TOT Sant Cugat, el jutjat contenciós administratiu número 10 de Barcelona ha emès una nova interlocutòria en què la magistrada del cas considera “mala fe” de l’Ajuntament de Sant Cugat en el que se suposava que era el compliment de la sentència que els condemnava a retirar una pancarta en defensa dels presos polítics ja que la pancarta "s'ha substituït per llaços i rètols que s'han col·locat a l'interior i a les finestres de l'ajuntament".  A la nova interlocutòria l’alcaldessa de Sant Cugat, Mireia Ingla (ERC), ha estat condemnada a pagar cada setmana una multa de 500 euros del seu patrimoni personal fins que faci retirar els llaços grocs i els cartells que hi ha a les finestres de l’Ajuntament de la població.
Valora
Rànquings
  1. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  2. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  3. La paraula que va trencar el silenci
  4. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  5. La placa dedicada al creador de l’Estelada a Barcelona desapareguda des de l’any 2018 apareix finalment a Wallapop
  6. El batlle de Sant Martí Vell s’apuja el sou amb el vot contrari de Som Poble – CUP
  7. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  8. 90a concentració a Via Laietana 43 per exigir memòria i justícia davant la comissaria de la repressió
  9. USTEC·STEs - (IAC) obre una consulta al professorat i crida a mantenir les vagues del 16 al 20 de març
  10. Dos agents de la Guàrdia Civil, a judici per vexar un ciutadà per parlar català a l’aeroport del Prat
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid