Accepto Aquest lloc web utilitza galetes -pròpies i de tercers- per recopilar informació estadística sobre la navegació i per mostrar publicitat. Per més informació, consulta el nostre avís legal.
16-M
El MUCE dóna su port a la vaga estudiantil de dijous i la de professorat

Després de la reunió amb el President Torra i el conseller Bargalló, que han qualificat de decebedora

08/05/2019 Educació

El Marc Unitari de la Comunitat Educativa (MUCE) ha demanat al President Torra i el Conseller Bargalló un decret llei per valor de 240 milions d'euros. Un decret de mínims que pugui satisfer les reivindicacions bàsiques de la comunitat educativa, des de l'horari lectiu a la rebaixa de les taxes universitàries, passant per les mesures urgents i necessaries per a l'escola inclusiva, el finançament de les escoles bressol, la gratuïtat dels cicles formatius de grau superior o la reducció de ràtios.

La resposta del Govern ha estat nul·la, cap compromís envers la comunitat educativa, segons el Govern, per motius pressupostaris, quan sabem que hi ha mecanismes tècnics i un excedent econòmic fins i tot dins el nostre model de finançament autonòmic, a causa del creixement econòmic dels darrers anys. Des del MUCE s'ha denunciat la manca de compromís del Govern de la Generalitat i dóna suport a totes les mobilitzacions convocades, començant per la vaga estudiantil del proper dijous i la de professorat del 16 de maig.

Valora
Rànquings
  1. Dones dels Països Catalans convoquen una trobada a València per commemorar el 8 de Març
  2. Reclamen al batlle de Sant Martí Vell 300 euros d'un multa per una protesta antimonàrquica
  3. La Intersindical acusa CCOO i UGT de “traïció” i crida a desbordar-los amb una vaga massiva a l’educació
  4. El SEPC convoca vaga estudiantil el 20 de març en suport a les reivindicacions docents
  5. La CUP de Blanes aposta pel tren-tram amb Lloret i rebutja reactivar el projecte de la C-32
  6. Convocada una manifestació entre Gavà i Castelldefels per aturar el Pla de Ponent
  7. Poble Lliure reivindica el 8M sota el lema “Dones lliures en una Terra Lliure”
  8. La sectorial de Dones de l’ANC denuncia el “colonialisme espanyol” en el manifest i convoca mobilitzacions
  9. Tenim història, tenim futur (a propòsit de la imminent publicació del llibre sobre el PSAN-PROVISIONAL)
  10. Policies? Parlem-ne
Segueix-nos
Subscriu-te al butlletí
(cc) 2006 - 2026 · Comitium Suite · Dissenyat per Fuksia · Equip de Llibertat.cat - Avís legal - correu@llibertat.cat · XHTML vàlid